Miten tämä on mahdollista? Kuollut poistui whatsapp-ryhmästä.
Kuolleen henkilön numero on poistettu käytöstä viime syksynä, mutta häntä ei ole poistettu whatsapp-ryhmästä. Yhtenä yönä vainaja poistui ko. ryhmästä. Kukaan muu ryhmäläisistä ei ole häntä siitä poistanut.
Onkohan numero otettu uudelleen käyttöön. Jos on näin, niin onko uusi omistaja saanut ryhmäviestejämme? Toisaalta minulla on edelleen myös henkilökohtainen WA-viestiketju vainajan kanssa tallessa. Siitä hän ei ole poistunut.
Osaako joku selittää, mitä tässä on tapahtunut?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että voisin säilyttää viestiketjun vainajan kanssa, koska siinä on paljon tärkeitä muistoja ja kuvia. Ei kai se vaan poistu itsekseen puhelimestani. ap
Lähetä ketju meiliisi
En osaa. Mutta selkäpiitä karmii hyvällä tavalla. 👻
Numerot pysyvät varattuna ehkä puoli vuotta, ja sen jälkeen ne voidaan antaa edelleen.
Minun vanha numeroni poistui perheen ryhmästä aika tarkalleen kai tuon ajan kuluttua.
Vainaja kummittelee. Suht tavallinen juttu noissa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvakaappauksilla onnistuu.
Jotain jäänyt hampaankoloon. Koko eliniän suunnitteli tuota tekoa, mikä saisi koko suvun sekoamaan ja pyörimään ympyrää.
Vierailija kirjoitti:
Androidilla oikean yläkulman kolme pistettä -> lisää -> vie keskustelu
Numero on annettu uuteen käyttöön ja omistaja on ottanut wa:n itselleen.
Ei näe vanhoja keskusteluita, eihän niitä näe edes itse jos vaihtaa puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Aika paha, sillä lapsella on edelleen jossakin jutuissa varmistusnumerona isänsä puhelinnumero, esim. Pleikassa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Onnistuin näillä ohjeillä siirtämään kuvat sähköpostiini, mutta keskusteluketju ei siirtynyt???? ap
Vierailija kirjoitti:
Numerot pysyvät varattuna ehkä puoli vuotta, ja sen jälkeen ne voidaan antaa edelleen.
Minun vanha numeroni poistui perheen ryhmästä aika tarkalleen kai tuon ajan kuluttua.
Hyvä tietää, että numero siis poistuu automaattisesti. Tämä numero on poistettu käytöstä yli 7 kk sitten. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Onnistuin näillä ohjeillä siirtämään kuvat sähköpostiini, mutta keskusteluketju ei siirtynyt???? ap
Nyt löytyi keskustelukin. Kiitos paljon! ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paha, sillä lapsella on edelleen jossakin jutuissa varmistusnumerona isänsä puhelinnumero, esim. Pleikassa. ap
No minulla on varmistusnumerona pankissa. Yritin verkkopankissa laittaa viestiä ettei numero ole käytössäni. No ei he voi mitään. Oman konttorin työntekijä sanoi ettei hän voi vaihtaa mutta voi ehkä poistaa entisen, jotta voin lisätä uuden. Siitä on kuukausia, ja yhä on vanha numero verkkopankissa eikä sitä voi poistaa tai vaihtaa. Näin op.
t. 4
Mulla on käytössä kaksi puhelinta, joissa on whatsapit. Toista käytän harvoin ja eräänä päivänä tämän puhelimen numero poistui yhdestä ryhmästä, ilman että olin tehnyt asialle mitään. Voi olla, että numero ei ole enää koko sovelluksessakaan, en ole vielä katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käytössä kaksi puhelinta, joissa on whatsapit. Toista käytän harvoin ja eräänä päivänä tämän puhelimen numero poistui yhdestä ryhmästä, ilman että olin tehnyt asialle mitään. Voi olla, että numero ei ole enää koko sovelluksessakaan, en ole vielä katsonut.
Jos kyseessä on prepaid-liittymä, niin se lakkaa toimimasta vuoden jälkeen, jos et ole ladannut lisää arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on prepaid-liittymä, niin se lakkaa toimimasta vuoden jälkeen, jos et ole ladannut lisää arvoa.
ei ole prepaid. Puhelimessa oli whatsapp koskemattomana joitain kuukausia.
Puhelin ja liittymät toimivat ihan edelleen.
Toivon, että voisin säilyttää viestiketjun vainajan kanssa, koska siinä on paljon tärkeitä muistoja ja kuvia. Ei kai se vaan poistu itsekseen puhelimestani. ap