teinien kanssa Tukholmaan?
Kommentit (15)
20 000 kruunua eli noin pari tuhat euroa. Siellä on alet ja muutenkin halpaa. Jos hotellin on varannut ajoissa niin sekään ei mikään kovin kallis ole.
joo ei ole paria tuhatta euroa varata mukaan. Jos tuo ei vitsi ollut....ei olla matkustettu vuosiin, olisi kiva päästä Tukholmaan
ap
Kortilla pärjää, ei tarvi välttämättä käteistä ollenkaan.
Miten kauan aiotte olla siellä? Lennot saa halvimmillaan 82 euroa. Hotelli päälle, ruokarahat. Matkakustannukset siihen päälle.
No riippuu varmaan pitkälti siitä, kuinka pitkään aiotte Tukholmassa olla (päivä risteilyllä vai viikko), millaisissa paikoissa tykkäätte käydä syömässä (Burger King vai valkoiset pöytäliinat), mitä haluatte tehdä (shoppailua vai museoissa ja puistoissa kiertelyä), miten matkustatte (taksilla vai julkisilla/kävellen) - ja siitä, mikä teidän lomabudjetti on.
Ihan risteily, ilman hotellia, siis Tukholman risteily, kaksi aikuista ja kaksi teiniä.
ap
Ihan saman hintaista täällä on kuin Helsingissäkin, maitotuotteet kalliimpia vain. Eli paljon rahaa käyttäisit lomapäivänä kaupungissa, saman verran tarvitset täällä.
-ulkosuomalainen
Syömiset hampurilaispaikoissa, ajateltiin ehkä mall of scandinaviaan, mutta ei varma...ei ehkä olla museo ihmisiä.
ap
Miksi ihmeessä hampurilaispaikoissa?? Tukholma on täynnä ravintoloita ja kaikki ei ole kalliita, samapa se minulle missä syötte mutta kuulostaa vaan tylsältä
Shoppailupäivä Tukholmassa maksaa saman verran kuin shoppailupäivä Suomessa. Muutama liike tuolla näyttää olevan, joita ei Suomessa ihan joka kauppakeskuksessa ole.
Kannattaisi varmaan hieman säästää matkaa varten ettei tarvitse joka kruunua laskea, otatte omat eväät mukaan niin kyllä se se siitä
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä hampurilaispaikoissa?? Tukholma on täynnä ravintoloita ja kaikki ei ole kalliita, samapa se minulle missä syötte mutta kuulostaa vaan tylsältä
No siis kolme meistä varmaan söisi jossain Eatalyssä mutta yksi on todella ronkeli. Ja Eataly ei varmaan ole mall of scandinaviassa.
ap
Ei kannata vaihtaa kruunuja kuin vähäsen vain. Juuri olin teinin kanssa Tukholmassa, useimmat kahvilat ja ravintolat eivät käytä käteistä enää, joten luottokortti messiin.
Käteinen tosiaankaan ei kelpaa juuri missään, kortilla porukka maksaa joka paikassa, kruunuitta pärjää oikein hyvin
up