Lähtisitkö siltä istumalta ihmisten ilmoille?:)
Kommentit (23)
jäi vähän aamutoimet kesken. Muuten kyllä. On ihan siistit vaatteet ja tukka nätisti. En ole meikannut, mutta luonnonkauniina :) pärjään joskus ilmankin.
Olen kiukkuinen ja hiukset on laittamatta. En ole meikannutkaan. Karsea olo.
pyjaman tilalle vaatteet päällä. Ts. alle 2 minsaa. Lähden mielelläni.
Mutta jos kyse on ulkonäöstä, niin sitten voisin lähteä :) Suihkussa käyty, hiukset ja meikit laitettu...
Koska mulla on paituli eikä alkkareita. Tukka on puhdas, kävin juuri suihkussa mutta on ihan sekaisin koska on sitä mallia että vaatii laittamista.
Mulla on tapana siistiytyä ja pukeutua ennen ihmisten ilmoille menoa. Tosin kuin yksin kotona, kipeänä, aamuisin.
Olen aina valmiina, jos tulisi äkkilähtö jonnekin :)
Tulin juuri kaupungilta kotiin eli helposti voisin heti lähteä.
mielellään kyllä ensin vähän laittaisin tukkaa ojennukseen ja meikkiä naamaan
Kotikuteet ja tukka suihkun jäljiltä.
päällä vanha t-paita ja jalassa trikoot
Yöpaidassa oon vielä. Sitä paitsi alotellaan siivotaan just, ei ehtiskään.
päällä kyllä vaan tosin rintsikat ja pikkarit
meikkiä ei yhtään ja hiukset lattamatta
Hän on AINA VALMIINA lähtemään jonnekin. Oispa mullakin rahaa, ei tarvitsisi meikata/laittaa tukkaa/pestä hampaita/käydä vessassa/käydä suihkussa jne. Mitenköhän rikkailla muuten nämä asiat hoituu?
On nimittäin pikkarit näköjään väärinpäin jalassa (saumat ulkopuolella), ei housuja. T-paita on vähemmän hemaisevaa raitaista muotia, ja liian lyhyt. Tukka takussa joka suuntaan.
Jos housut olisi jalassa, voisin lähteä. Meikistä ja tukasta ei niin väliä :)
Olen niiiin seinästä reväisty kun vaan olla voi.
sekä jotkut kulahtaneet housut jalassa.
Tukka pystyssä...
Vauvaki pitäs pukea, et sais lähettyä..
Vierailija:
Hän on AINA VALMIINA lähtemään jonnekin. Oispa mullakin rahaa, ei tarvitsisi meikata/laittaa tukkaa/pestä hampaita/käydä vessassa/käydä suihkussa jne. Mitenköhän rikkailla muuten nämä asiat hoituu?
Olen minäkin aina valmiina lähtemään, vaikken rikas olekaan. Aamulla käyn suihkussa, laitan siistit vaatteet ja meikit/hiukset kuntoon. Vaikka siis kotipäivä olisikin tiedossa...
Juu, mutta Stella kirjoituksesta sai sen kuvan että hän on AINA valmiina, jopa ennen aamupesuja ym. Superäiti nääs.
30
Juuri äsken kävelin peilin ohi ja säikähdin =O