Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herättäminen nuolemalla tai suikkarilla

Rakastunut mies
14.06.2019 |

Miehenä ei ole parempaa tapaa herätystä kuin tuntea lämmin suu paisuvan kalun ympärillä. Se on vain valitettavan harvoin saatavaa herkkua. Pari näistä on ollut satunnaisten yhden yön juttujen kanssa, ja on ollut todella mukavia yllätyksiä.
Useammin herätän vaimoni näin, kuin toisin päin. Yritän aina, että hän herää vasta kun olen jo hetken aikaa
nuollut hyvin varovasti ja hellästi. Silloin kun keho on päässyt nautinnon makuun ennen kuin aivot ovat ehtineet herätä on kuulemma kaikkein parasta. Jos hän herää ennen kuin olen asettunut jalkojen väliin, työnnetään mut aika usein pois "ei nyt kulta" saatesanoilla.
Kummin päin vain, niin päivä ei voisi alkaa paremmin😊

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kokeilla kummin päin vain. Ehkä joskus?

Vierailija
2/22 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan aamuseksiä, mutta rakkaani komean aamuseisokin "pilaa" mieheni pissihätä.....ja siinä se idea sitten lerpahtikin ainakin itseltäni....no onneksi päivällä pääsee aina korjaamaan aamun vajeen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mä tykkään tuosta! Sekä antaa että saada heti aamusta. Mutta muakin monesti pissittää tai pierettää, mikä pilaa kaiken.

Vierailija
4/22 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole parempaa aloitusta aamuun kuin herättää nainen kielellä.

M50+

Vierailija
5/22 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään nukkua käsi miehen kalulla. Se on minun unileluni. Yön aikana ote saattaa hervota, mutta eihän se lelu kauas katoa. Kun se alkaa heräillä, minulla on siitä ensi käden tietoa. Silloin saatan hivuttautua alas ja ottaa sen suuhuni, makoilla siinä kielellä kutitellen, yrittämättä sen kummenpaa. Joskus alkavat työnnöt, alkavat ja voimistuvat.

Illalla mies saattaa sanoa: ei haittaa, jos leikit yöllä ja otat suuhun. Niin, eipä tuo tunnu haittaavan.

Vierailija
6/22 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa hyvää iltapesua ja vielä wc käynnin jälkeistä pesua yöllä...onhan näitä valmisteltu mutta pyynnöstä huolimatta ei ole vaimo 10v aikana toteuttanut eli antaapi olla.

Vierailija
7/22 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan haluaisi herätä kun joku nainen lipittäisi munaani. Olen aamu-uninen ja haluan nukkua niin kauan kuin nukuttaa ja herätä ihan "normaalitavalla".

Vierailija
8/22 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli nukutettua vaimo nuolemalla. Vaimoni luki kirjaa, ja kun hän laittoi sen yöpöydälle, minä siirryin jalkojen väliin. Hän sai sellaisen semi-voimakaan orgasmin, ja jäi makaamaan hyvin rentona (ja tyydytettynä) silmät kiinni. Siihen nukahti, ja tuntui nukkuvan erittäin hyvin. Tuntui tosi hyvältä antaa sellainen toisenlainen hyvän yön pusu.

Vierailija
9/22 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastunut mies kirjoitti:

Eilen tuli nukutettua vaimo nuolemalla. Vaimoni luki kirjaa, ja kun hän laittoi sen yöpöydälle, minä siirryin jalkojen väliin. Hän sai sellaisen semi-voimakaan orgasmin, ja jäi makaamaan hyvin rentona (ja tyydytettynä) silmät kiinni. Siihen nukahti, ja tuntui nukkuvan erittäin hyvin. Tuntui tosi hyvältä antaa sellainen toisenlainen hyvän yön pusu.

Tuollaista tekisin mielelläni itsekin! Varsinkin jos kello alkaa olla jo liikaa, olisi mukava pitää vähän hyvänä ja nukahtaa kauniille unille. Rouvapa kuitenkin on sellainen, että tuollainen olisi vasta pieni kiusanteko, joka vaatisi täyden session, jotta panetus häviäisi ja uni tulisi. Sen vuoksi ei parane isommin hiplailla iltaisin, jos ei ole valmiutta mennä päätyyn asti.

Vierailija
10/22 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rakastunut mies kirjoitti:

Tuollaista tekisin mielelläni itsekin! Varsinkin jos kello alkaa olla jo liikaa, olisi mukava pitää vähän hyvänä ja nukahtaa kauniille unille. Rouvapa kuitenkin on sellainen, että tuollainen olisi vasta pieni kiusanteko, joka vaatisi täyden session, jotta panetus häviäisi ja uni tulisi. Sen vuoksi ei parane isommin hiplailla iltaisin, jos ei ole valmiutta mennä päätyyn asti.

Miehenä olisin kyllä erittäin tyytyväinen tuollaisesta "hyvää yötä rakas" suihinotosta, ja en varmasti vaatisi mitään täyttä sessiota tuon jälkeen; nukahtaisin hymy huulilla.

Vierailija
11/22 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies heitti joskus tapailumme alkuaikoina, että olisi kiva herätä suihinottoon. Toteuttaisin mielelläni, mutta en ole koskaan saanut häntä kiihotettua aamulla. Jos koetan hyväillä, hän pyydystää käteni pois ja sanoo, että nukutaan vielä. Sitten kun herää, niin on vieterinä ylhäällä sängystä ja nopeasti vaatteet päälle. :(

Vierailija
12/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli illalla miehen kanssa vähän kinaa...tänään aamulla sitten menin lusikkaan selkäänsä vasten ja hiveli pikkuhiljaa kalun kovaksi. Siihen mies sitten heräili ja kääntyi selälleen ja siirryin nuoleskelemaan ja imemään kalua kaikessa rauhassa. Pikkuhiljaa hän alkoi työntelemään suuhuni voimakkaammin. Ensin mietin että otan loppuun asti suuhun, mutta teki jo itsekin niin paljon hyvää mieli, että lähdin ratsaille ja rauhassa pantiin ihan loppuun asti.

Hyvin onnistui lepyttelyt tänään, ei jatkettu kinasteluja.

Vierailija
13/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli illalla miehen kanssa vähän kinaa...tänään aamulla sitten menin lusikkaan selkäänsä vasten ja hiveli pikkuhiljaa kalun kovaksi. Siihen mies sitten heräili ja kääntyi selälleen ja siirryin nuoleskelemaan ja imemään kalua kaikessa rauhassa. Pikkuhiljaa hän alkoi työntelemään suuhuni voimakkaammin. Ensin mietin että otan loppuun asti suuhun, mutta teki jo itsekin niin paljon hyvää mieli, että lähdin ratsaille ja rauhassa pantiin ihan loppuun asti.

Hyvin onnistui lepyttelyt tänään, ei jatkettu kinasteluja.

ihan hyvä tossa vaiheessa mutta kun lapsia ei onnistu enää

Vierailija
14/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo vaihe menee ohi. Me ollaan jo isovanhempia. Kärsivällisyyttä!

Vierailija
15/22 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin mietin että otan loppuun asti suuhun, mutta teki jo itsekin niin paljon hyvää mieli, että lähdin ratsaille ja rauhassa pantiin ihan loppuun asti.

Tätä just vihaan naisissa. Hyvä alku menossa ja sit murenee fantasiat ja akan haluilla loppuun. Miten te itse suhtautuisitte, että eka mennään kielellä kohti huippua ja sit just ennen huipennusta vaihdetaankin molon upottamiseen "koska nyt vaan itseä alkoi tekemään mieli".

Vierailija
16/22 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin mietin että otan loppuun asti suuhun, mutta teki jo itsekin niin paljon hyvää mieli, että lähdin ratsaille ja rauhassa pantiin ihan loppuun asti.

Tätä just vihaan naisissa. Hyvä alku menossa ja sit murenee fantasiat ja akan haluilla loppuun. Miten te itse suhtautuisitte, että eka mennään kielellä kohti huippua ja sit just ennen huipennusta vaihdetaankin molon upottamiseen "koska nyt vaan itseä alkoi tekemään mieli".

Ootpa symppis kaveri! :D

Vierailija
17/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se kurjaa kun nainen pilaa seksin omilla himoillaan :D koetan muistaa hillitä itseni jatkossa!

Vierailija
18/22 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin huomioidaan molempien halut. Vaikka aloittaisinkin aamun suihinotolla, niin kyllä jossain vaiheessa poikaystäväni huomaa että kaipaan jotain kovaa sisääni. Hoideltuaan minut jatkan mielelläni suihinoton loppuun asti.

Vierailija
19/22 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän otsikon vierestä, eli herättäminen nuolettamalla. Miehelläni on aika ajoin tapana kuorsata sikeästi, ja sitkeästi. Ei auta, vaikka tönii olkapäästä. En ole (vielä) kokeillut jos istuisin hajareisin pään päälle, ja laskisin pillun kuorsaavalle suulle nuoltavaksi. Tykkäisiköhän mieheni :)

Vierailija
20/22 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n+45 kirjoitti:

Itse rakastan aamuseksiä, mutta rakkaani komean aamuseisokin "pilaa" mieheni pissihätä.....ja siinä se idea sitten lerpahtikin ainakin itseltäni....no onneksi päivällä pääsee aina korjaamaan aamun vajeen...

Se hätä menee kyllä täysi oikeus varmasti ohi kun vaan aloitat kunnon imun. Itse olen usein herännyt samaan, mutta kun vielä pehmeä Kalu on kovassa imussa ja puristuksessa sinne menee vauhdilla verta eikä pissaa. Oikeasti se hätä lähtee puolessa minuutissa eikä tule takaisin ennen kuin Kalu pehmenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi