Olen aikuislukiossa ja kirjoitukset meni surkeasti, kannattaako jatkaa?
Nykymenolla ei ole toivoakaan päästä mihinkään. Englannista C, historiasta I, äidinkielestä C. Vielä pitäisi syksyllä kirjoittaa ruotsi ja yhteiskuntaoppi.
Mun olo on toivoton, en pärjää missään. Ikää kohta 30.
Kommentit (12)
Haaveilin joskus yliopistosta... 🙄
Ap
Kannattaa, jos jokin ala kiinnostaa. Motivaatio kiinnostavan alan opiskeluun on ihan eri kuin yleiset yo-kirjoitukset. Jos taas vain haluat yliopistoon ihan vaan yliopistoon pääsyn takia, niin anna sitten olla.
Onko historiasta siis ällä.
Ei tuo ole huono todistus.
Ei kaikille aloille todellakaan tarvitse olla kuutta ällää.
Vierailija kirjoitti:
Onko historiasta siis ällä.
Ei tuo ole huono todistus.
Ii
Jos haaveilet yliopistosta niin Ok. Mutta jos sinne aiot päästä niin yritä avoimen kautta.
Moi! Mä kirjotin 2006 rivin C, C, E, B ja ei ollut mitään ongelmaa päästä sisään ainakaan TAMK:iin (oli toiseksi suosituin vaihtoehto ainakin silloin aikanaan jatkokouluista). Kaverilla oli paskempi rivi ja pääsi opiskeleen silti Turun Yliopistoon.
Jos saisin nyt päättää niin en ois käyttänyt aikaa lukio-tutkintoon ollenkaan vaan hankkinut ammatillisen koulutuksen jo tossa vaiheessa.
Pääsykokeita järjestetään jatkossakin. Reilu puolet tullaan edelleen valitsemaan pääsykokeen perusteella, tämä tahtoo unohtua tässä todistusvalintaa korostavassa julkisessa keskutelussa.
Ei, ei kannata. Peli on menetetty. ”Kaikki on kerta kaikkiaan lopussa” (Koskela, Tuntematon Sotilas)
”Nyt ei enää, nyt se on loppu” (Kariluoto, Tuntematon Sotilas)
Mikä sinulla sitten on päämäärä?