Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

somepersoonan luominen kertoo vain tyhjästä elämästä

kunelämässäeiolemuuta
11.06.2019 |

Alkaa tosissaan ärsyttää ihmisten jatkuva sometus jokapaikassa. Lisäksi minusta on naurettavaa että 40-vuotiaat ihmiset ottavat itsestään selfieitä, niin ettei "poseeraa" ja sitä kuvaa ährätään hartaasti ja valikoidaan se paras. Siinä helposti mennyt jo 15minuuttia. Eikö ne tajua kuinka naurettavaa se on? Onko tosiaan noin tyhjä elämä, että pitää yrittää luoda jotain somepersoonaa, kun muuten ei koe olevansa mitään. Ja niille jotka yrittää väittää muuta niin menkää itseenne. Jos ei muka oo kyse somepersoonasta, niin miksi sitten niin mietitte mitä sinne laitatte?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjä elämä toki yksi mahdollisuus. Henkilöbrändin rakentaminen toinen.

Jotkut tienaavat sievoisia summia somessa, toiset yrittävät siinä onnistumatta, ja kolmantena vitsauksena on se, että ihan tavallisillekin ihmisille (ainakin tietyillä aloilla) toitotetaan henkilöbrändin tärkeyttä uran kannalta.

Vierailija
2/6 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän just poseeraa ja just se tekee siit noloa😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostat vanhalta ap, tervetuloa 2019 ja uudenlaiseen maailmaan, jossa some on hyväksyttyä arkipäivää. Jos noin ahdistaa, ei ole pakko seurata.

Vierailija
4/6 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi ihan itse valita, kenen tilejä seuraa.

Vierailija
5/6 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostat vanhalta ap, tervetuloa 2019 ja uudenlaiseen maailmaan, jossa some on hyväksyttyä arkipäivää. Jos noin ahdistaa, ei ole pakko seurata.

Nimenomaan nuoret alkavat vähentää somen käyttöä, ja ainakin sellaista teennäistä poseeraamista.

Vierailija
6/6 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointti on että en ole itse somessa, seuraan vierestä mitä ystävät tekee eli ottavat niitä selfieitä. Olen itse 30 vee, jos se tekee minusta vanhan ja tietämättömän niin ei voi mitään. Tää some paskahan alkoi silloin kun mä olin "nuori". 

Nykyisin kaikki on jotain rappareita ja kimejä kun ei osaa olla vain oma itsensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi