Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tärisevä pöytä

Vierailija
25.05.2006 |

Oliskohan täällä ketään, joka osaisi sanoa jotain valaisevaa tähän. Tänään alkuillasta olin haastattelemassa opintoihini liittyen erästä naista. Haastattelun aikana pöytä tärisi monta kertaa vähän kuin juna olisi mennyt ohi, mutta mitään ei kuulunut. Kerran yksi pöydällä olleista kolmesta kahvikupista alkoi kovaäänisesti kolista itsekseen aluslautasta vasten.

Huoneistossa, jossa tein haastattelua, toimii teosofinen seura, mutta haastattelun aihe oli ihan " maallinen" eikä minulla ole aikaisempia kokemuksia moisesta. Tunnelma ei ollut mitenkään pelottava, ja minua lähinnä kiukutti oudosti käyttäytyvä pöytä, joka häiritsi haastattelua. Vasta jälkeenpäin aloin pohtia, että mistä ihmeestä oikein mahtoi olla kysymys.

Tiedän, että tämä kuulostaa hömpältä, mutta ilmiö oli ihan oikeasti outo.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea selittää, siis varpaat kiinni maassa, polvi koukussa ja tärisyttää koko jalkaa ihan reiteen asti silleen nopeasti ja pienellä liikkeellä.

Jos huoneessa on esim. vanha puulattia, niin pöytä tärisee just tuollalailla, samaten jos vaikka tuoli tai joku osa kroppaani osuu vaikka pöydän jalkaan.

Joten ei välttämättä mitään yliluonnollista.

Vierailija
2/6 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tässä yks päivä ovi " vapatti" mut en jaksanu tarkistaa mistään onko ollu järistyksiä mut sitä veikkaan tuohon sun kokemukseesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun se koliseva kuppi ei ollut sen naisen eessä oleva. No, olishan se ehkä jotenkin voinut varpaillaan ylettyä sinne viereisellekin paikalle. Mutta ei näyttänyt siltä.

ap

Vierailija
4/6 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jos talon kellarikerroksessa tai niinkin kaukana kuin viereisellä kadulla tehdään katu- tai viemäröinti- tai louhuntatöitä, niin kahvikupit tärisevät just tuollalailla, vaikka mitään ääntä ei kuuluisikaan. Tärinä siirtyy etenkin kivi- ja betonirakennuksissa ylöspäin.

t. insinööri

Vierailija
5/6 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta työmaalla ei näyttänyt parhaillaan tapahtuvan mitään. Haastattelemani nainen huomasi kyllä pöydän tärinän ja kupin kolinan, mutta ei pitänyt niitä mitenkään " erityisinä" - viittasi vain jotain siihen suuntaan, että " kyllä sinun tosiaan täytyy nyt kirjoittaa tästä asiasta, kun henkimaailmakin noin ilmaisee kantansa" . Muuten tosiaan puhuimme ihan tämän maailman asioista.

ap

Vierailija
6/6 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla asiakkaat täristää jalalla usein pöytää, millai nätisti siitäki sit sanot? Ikävä tapa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme