Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan juhlia juhannusta omalla tavallani

Vierailija
11.06.2019 |

Mies voisi jäädä lasten kanssa mökille.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juhlinut jokaisen juhannuksen täysi-ikäiseksi tultuani täsmälleen haluamallani tavalla. Joskus se on mennyt kaverien, joskus seurustelukumppanin, joskus perheen kanssa. Välillä myös yksin. Elämästä saa paljon enemmän irti, kun elää sitä niin, että voi niin sanotusti laittaa nimen siihen alle.

Vierailija
2/4 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen juhlinut jokaisen juhannuksen täysi-ikäiseksi tultuani täsmälleen haluamallani tavalla. Joskus se on mennyt kaverien, joskus seurustelukumppanin, joskus perheen kanssa. Välillä myös yksin. Elämästä saa paljon enemmän irti, kun elää sitä niin, että voi niin sanotusti laittaa nimen siihen alle.

Niin saisi jos se vaan olisi mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus on yksi päivä muiden joukossa. Kyllähän se monelle suomalaiselle on iso juttu. Itse taidan vaan jättää tänäkin vuonna väliin. Lepäilen rauhassa kotona vaan. Lähinnä ihan sama. 

Vierailija
4/4 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

evgr kirjoitti:

Juhannus on yksi päivä muiden joukossa. Kyllähän se monelle suomalaiselle on iso juttu. Itse taidan vaan jättää tänäkin vuonna väliin. Lepäilen rauhassa kotona vaan. Lähinnä ihan sama. 

Mulla on mennyt noin ainakin parikymmentä ellei 25 juhannusta. Siksi olisikin kiva tehdä jotain kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi