Ihmiset, jotka kutsuvat itse itsensä kylään- Miksi?
Olen kohdannut elämäni aikana ihmisiä, jotka kutsuvat itse itsensä kylään. ” Tuun huomenna käymään” ” Mä tuun ens viikolla käymään” ” Mä tuun tänään käymään”
Näillä sanoilla ihmiset ovat yleensä itsensä kutsuneet vierailulle.
Asiassa ei sinänsä ole mitään pahaa.. mutta.. Mielestäni olisi kohteliasta kysyä edes, että sopiiko se. On todella stressaavaa, kun tietää, että itsellä on menoa tms.? Ja ilmoitetaan tulosta . Sitten itselle tulee ikävä olo, kun joutuu ns. Sanomaan vastaan. Olen monet kerrat sanonut, ettei sovi ja että toivoisin, että ensin kysyttäisiin sopiiko. Tästähän ihmiset sitten pahoittavat mielensä. Mikä siinä on niin hankalaa kysyä ensin toiselta mielipidettä? Onko se tosiaan niin hankalaa, että koetaan että itsensä kutsuminen kylään on helpompaa?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Noi: "Mä tuun käymään" ei tarkoita kyläilyä, vaan piipahtamista. Jos sulle ei sovi, niin kerro se. Onko vaikeeta??
Onko vaikeata lukea, kun kirjoitin selvästi aloitukseen, että olen lukuisia kertonut sanonut ettei käy. Mä tuun käymään ei ehkä sulle tarkoita kyläilyä, mutta se ei ollutkaan se pointti, vaan pointti oli se, että se on sitä kyläilyä heille.
Vierailija kirjoitti:
Noi: "Mä tuun käymään" ei tarkoita kyläilyä, vaan piipahtamista. Jos sulle ei sovi, niin kerro se. Onko vaikeeta??
Aloittajahan kirjoitti , että on sanonut monet kerrat ettei sovi. Mikä tässä on niin vaikeaa? Ei hyvää päivää taas jälleen kerran!
Ilmoitat että on kunnioittavaa kohtelua kysyä sopiiko minulle ja nyt ei todellakaan sovi.
Et vaan enää avaa ovea.