Lopella tonnin tontit
Millainen paikka Loppi on? Kannattaako sinne perheen kanssa alkaa rakentamaan?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Ampuisin itseni ennemmin, kuin muuttaisin Lopelle ja tappaisin itseni mieluummin haarukalla, kuin alkaisin rakentamaan taloa sinne.
Miksi?
Hyvinkäällä tontit 30 000 - 50 000€, iso ero...
Itse miettinyt aivan samaa, mutta päädyttiin lopulta siihen, että palvelut liian kaukana arjen pyörittämiseen.
Itsemurha tuntuisi äkkiseltään houkuttelevammalta vaihtoehdolta.
Vierailija kirjoitti:
Itse miettinyt aivan samaa, mutta päädyttiin lopulta siihen, että palvelut liian kaukana arjen pyörittämiseen.
Te jotka hoette tuota käsittämätöntä mantraa ”arjen pyörittämisestä”, selittäkää nyt että mihin suuntaan ja miten sitä arkea oikein pyöritetään, myötä- vai vastapäiväänkö?
Aivan asiattomia vastauksia. Itse asun Hausjärvellä, joka on kyllä ihan huippu kunta, mutta Lopella asuu monta tyytyväistä ystävääni :) Peruspalvelut toimii ja ihana maaseutu!
Ihana kunta. Kaikki palvelut toimii niin kuin pitääkin.
Täällä toinen Hausjärveläinen ja minusta meillä paremmat palvelut, isommat kaupat lähempänä kuin Lopelta kun Riihimäelle menee. Ainakin tuttujen mukaan hekin sinne Riksuun ajelevat marketteihin mutta matka pidempi. Kaunista seutua ainakin, ihmisistä en osaa sanoa mitään. Hämäläiset on sisäänpäin lämpiävää kansaa.
Ampuisin itseni ennemmin, kuin muuttaisin Lopelle ja tappaisin itseni mieluummin haarukalla, kuin alkaisin rakentamaan taloa sinne.