Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tälle vartalolle vaatteita?

10.06.2019 |

Keksisikö joku pukeutumisvinkkejä tälle vartalolle. Myls vinkkejä, mistä ihmeestä voisin tilata/löytää vaatteita. Tuntuu, että kaupoissa mikään ei sovi tai kiinnosta.

Olen 31v, 164cm, 64 kiloa. Kehonkoostumuksessa rasvaa on sellaset normaalit n 27%, en ole isoluinen ja loppu massasta tulee sitten lihaksesta kohtuullisen salitreenin tuloksena. Minulle salitreeni, mutta myös jonkin verran herkut maistuu, luontaisesti olen melko sirorakenteinen. En tiedä, saako tosta mitään kuvaa.

En ole sinänsä siis mikään iso, mutta suhteessa itseeni hartioita ja olkapäitä kohtuullisesti löytyy. Hieman V-mallinen selkä siis. Selkä ennemmin pitkä kuin jalat. Rasvaakin kun on, minulla jostain syystä kertyy ojentajiin/alleihin (raivostuttavaa) ja navan ympärille. Vyötärö luonnostaan kapea, mutta stressivuosien ja pienen herkuttelun ansiosta navan ympärillä kertynyt muutamia senttejä ylimääräistä. Turvottaa myös usein, mutta sehän on väliaikaista. Rinnan alus lähes 75 eli kohtuu kapea, kuppi varmaan b/c. Lantio edestä katsottuna välittömästi navan alta on kapea. Eli suoliluiden(?) väli on mielestäni keskivertoa paljon kapeampi. Heti mistä reidet alkaa, löytyykin ns muotoa... Reisissä on lihasta näkyvästi ja lonkka/lantion alaosa on leveähkö. Pakaralihakset löytyvät myös. Eli olen lantion edestä yläosasta (ei vatsasta) tosi kapea, mutta takaa ja sivusta katsottuna pakaralihakset ja reidet on sellaset pyöreät ja luustooni nähden kookkaammat, näkee siis, että lihasta alla, jonka päällä jonkin verran rasvaa, (ei mtn selluliittiä tai löysää). Reisilihas kapenee jyrkästi polviin. Sivusta katsottuna, peppu on aika pallo. Edestä ei ehkä uskoisi, että olisi ehkä peppua, koska olen tosi kapea, mutta peppu on todellakin ulkonevampi ja ylempänä, missä se ilman pakanatreeniä olisi. Reisissä on myös kokoa luustooni nähden. Tuntuu, että mitkään vaatteet eivät sovi. Vain korkeavyötäröisissä salileggingseissä ja painijaselkäisessä topissa on kiva olla... Olen siis yhtä aikaa sirorakenteinen, mutta lihaksien kohdalta kookkaampi, ja sen lisäksi rasvaakin on, mutta kerääntyneet erityisesti ojentajiin ja navan ympärille... Itse olen sitä mieltä, että muotoa löytyy paikoista, joissa haluankin sitä olevan, mutta se ei vaatetarjontaan sovi. Lisäksi sitä ei haluttua muotoa on myös navan ympärillä ja alleissa enemmän kuin haluaisin, väärissä paikoissa siis.

Paidat:
S-koko: kinnaa selästä/kainaloista/hihoista ja navan kohdalata. Alaselästä laskeutuisi kauniisti ja pituus olisi hyvä.
M-koko: yläosa ok, mutta löysä rinnan alta ja alaselästä ja vyötäröltä. Näytän siis todella tanakalta, koska istuu hyvin ylhäältä, mutta loppu on sellasta tasapaksua telttaa, myös kapea lantion yläosa peittyy, ja kun näkyviin jää vaan kookkaammat reidet, näytän todellakin tosi tanakalta laatikolta, ellen jopa ylipainoiselta.

Housut:
36: pukiessa stoppaa reiden yläosaan/peppuun.
38: nousee ylös asti päälle, mutta pussimainen lantio edestä, reisien yläosasta hyvä, mutta reisien alaosastakin saattaa olla pussimainen. Eli näyttää sellaselta paikoin pönäkältä, paikoin pussimaiselta. Siis kookkaalta ja muodottomalta, mutta kuitenkin pussimaiselta. Siihen vielä paita, joka ei ylhäältä kinnaisi, näytän ylipainoiselta, joka on verhonnut kroppansa piiloon pötkyläksi. Vielä kun pituuttakaan ei kauheasti ole, näyttää tosi hassulta.

Tuntuu, että muotoa ei saisi missään olla. Joko tasaisen lihava joka puolelta tai tasaisen hoikka joka puolelta... En olekaan vuosiin ostanut vaatteita ja inhoan, kun johonkin pitäisi lähteä aiten, että pitäisi miettiä, mitä laittaa päälleen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla