Miten hankkia uusi suhde?
Olen eronnut vuosi sitten ja nyt tuntuisi siltä, että voisin harkita uutta parisuhdetta. Exäni oli mun ensimmäinen mies ja aloitin seurustelun hänen kanssaan ihan teininä eli en käytännössä ole ollut sinkku ikinä ennen.
Tuntuu vaikealta ajatus alkaa etsimällä etsimään seuraa näin 43-vuotiaana yksinhuoltajana. On paljon epävarmuuksia, mitä tulee ulkonäköön ja muutenkin. En ole erityisemmin menestynyt elämässä ja mietin, kelpaanko kenellekään enää.
Muutamalta mieheltä olen saanut yhteydenottoja somessa eron jälkeen, mutta eivät ole olleet vakavasti otettavia ehdokkaita.
Kannattaako johonkin Tinderiin liittyä, vai onko se ihan mahdoton paikka lähteä seuraa hakemaan?
Kommentit (7)
Moni mies on samassa elämäntilanteessa. Eri asia onkin, kelpaavatko he sinulle.
Mikseivät olleet vakavasti otettavia ehdokkaita?
Vierailija kirjoitti:
Mikseivät olleet vakavasti otettavia ehdokkaita?
Toinen on liian vanha, voisi periaatteessa olla isäni ja toinen on vähän alkoholisoitunut rassukka joka yrittää vähän jokaista. En nyt ole kuitenkaan (vielä) epätoivoinen.
Toivomukseni eivät ole mitenkään ylimitoitettuja. Kunnollinen, kiltti mies riittää. Sellainen, jolla on asiat kunnossa. Työttömyys ei ole ongelma, jos osaa sitten sopeuttaa menot tuloihin. Ulkonäkö ei ole sivuseikka, mutta pidän monennäköisistä miehistä.
Rukoile asiaa Jeesukselta, pyydä johdatusta.
Mä löysin Match.comista 47 -vuotiaana , kaveri eliittikumppaneista 46 v, toinen kaveri suomi24, 45 v.
Mitään ei saa jos ei edes yritä ja vähän uskalla.
Kyllä tuonkin ikäisille naisille vielä seuraa löytyy. Vasta vanhainkoti iässä alkaa naisia olla suhteessa niin paljon liikaa ikäluokkansa miehiin, että voi mennä vaikeaksi. Toki ulkonäöllä on vaikutusta...ja luonteella.