Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekaisin 53v miehestä

Ihastunut perheenäiti
07.06.2019 |

Miten tässä näin pääsi käymään.. Olen 37v perheellinen nainen ja täyttä päätä ihastunut 53v mieheen, joka on samassa työpaikassa. Lapsiperhearki on vaikuttanut parisuhteeseen enkä kotona saa enää huomiota. Mies ei ole vuosikausiin tehnyt aloitteita, innostuu kyllä kun itse teen aloitteen mutta haluaisin tuntea itseni halutuksi. Palasin talvella hoitovapaalta töihin ja huomasin kun työpaikan ruokalassa tämä minulle ennestään tuntematon 53v mies minua katseli välillä pitkäänkin. Pitkän aikaa ihmettelin miksi hän minua katselee. Kevään mittaan kiinnostukseni häntä kohtaan heräsi, kai kuvittelin hänen olevan kiinnostunut. Aloin vastata hänen katseeseensa ja katsekontakti oli useamman sekunnin pituinen. Olin ihan pyörällä päästäni, ihastuin. Sain sitä huomiota mitä kotona en saa vieläkään. Aloin tervehtiä miestä ja sen jälkeen myös hän alkoi moikata edeltä. Kerran sitten ruokalassa odotin hänen katsettaan ja kun sen häneltä sain, hymyilin hänelle. Mies käänsi katseensa välittömästi pois ja keskittyi syömiseen, sen jälkeen on vältellyt katsomasta minuun. Kuvitteliko mies antavansa väärää signaalia katseellaan kun minä menin häneen ihastumaan? Vai mistä moinen nyt johtuu? Meni viikkoja kun tilanne normalisoitui, en enää hakenut hänen katsettaan eikä hän liioin minua enää katsonut, varsinkaan jos muita oli läsnä. Petyin. Ehkä ymmärsin väärin. Eilen taas sydämeni hypähti. Mies oli yksin syömässä ja kun lähdin ruokalasta yksin pois, tervehdin häntä normaalisti ja hän vastasi siihen - ja hänen silmänsä hymyilivät leveästi. Nyt meni perheenäiti taas sekaisin. Mies on kasvot peruslukemilla tervehtiessään muiden läsnäollessa mutta heti kun "kohtasimme" kahden, hänen silmänsä loistivat. Mies on naimisissa ja firmassamme johtoryhmässä, ehkä sen takia käyttäytyy minua kohtaan varoen? Vai onko vain kohtelias minua kohtaan.. Vaikka olen itsekin naimisissa, lankeaisin tuohon mieheen jos tilaisuus tulisi. Turha kivittää asiasta. Emme tunne sen kummemmin toisiamme. Haluaisin edes viestillä lähestyä miestä mutta nolottaisi niin paljon jos olen ymmärtänyt hänet väärin. Teen paljon ylitöitä ja olen miettinyt kerran jos toisenkin, että voi kun voisin hänelle viestittää että tulee käymään kun käytävät tyhjenee.. Miten saisin selville onko hän kiinnostunut vai ei?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaarallisilla vesillä ja sen mies on selvästi eleillään näyttänyt. Mutta on mahdollista että on kiinnostunut ja huomannut sinunkin kiinnostuksesi, on vain varmasti hämillään eikä tiedä miten käyttäytyä. Ehkä kannattaisi sinun keskittyä kuitenkin perheeseeni ja miehesi ja sinun väliseen kommunikaatioon niin ei tarvitse hakea huomiota muualta.

Vierailija
2/16 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, ehkä hän tosiaan meni hämilleen hymystäni. En vaan jaksa kotona enää edes yrittää kun miestä ei tunnu kiinnostavan. En ole lähtemässä suhteestamme mutta kuten kirjoitin, haluaisin tuntea itseni halutuksi ja jos se vanhempi mies näyttäisi vihreää valoa, se olisi menoa. -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopi tai ikis taas provoamassa lempiaiheestaan

Vierailija
4/16 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan 37-vuotias nainen kirjoita noin.

Olet todella epäuskottava.

Vierailija
5/16 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattoman miehen nostaminen idolijalustalle kuulostaa eniten siltä, että kotonasi täytyy olla todella tylsää.

Mistä tiedät minkälainen mies oikeasti on?

Keskity parantamaan omaa elämääsi, unohda kuviteltu ihastus.

Vierailija
6/16 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo Iän korostaminen ja otsikossa meni yli. Koska eihän kyse ole miehen iästä vaan pettämisestäsi jos lähdet suhteeseen. Oletan että joku ”hopeakettu” kirjoittelee haaveistaan. Tai mikälie onneton provo. Mutta ei nyt oikein ollut uskottavaa tarinaa.

Vierailija
7/16 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vaarallisilla vesillä ja sen mies on selvästi eleillään näyttänyt. Mutta on mahdollista että on kiinnostunut ja huomannut sinunkin kiinnostuksesi, on vain varmasti hämillään eikä tiedä miten käyttäytyä. Ehkä kannattaisi sinun keskittyä kuitenkin perheeseeni ja miehesi ja sinun väliseen kommunikaatioon niin ei tarvitse hakea huomiota muualta.

Aina tämä sama tyhmä kommentti, vaikka tilanne tällaisten taustalla on nimenomaan se, että siihen oman perheeseen on keskitytty ja liikaakin. Ja omaan kumppaniin. Jos tämä ei huomioi, niin miten se sillä ratkeaa, että ap se vain huomioi miestä? Niin, ei mitenkään. Parisuhteesta ja perheestä lätkimään lähteneenä sanoisin, että omaa onneaan kannattaa tavoitella kaikin keinoin. Elämä on liian lyhyt tylsässä parisuhteessa elämiseen. Ja siis jos se parisuhde ei ole vain tylsä vaan myös kuormittava, kuluttava jne. Yksin on niin paljon ihanampaa olla.

Vierailija
8/16 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annat tilanteen edetä siihen asti että teille tulee suhde, edellyttäen siis että tuo mieskin on samoilla linjoilla eikä vain hymyile, käy sitten niin että jäätte lopulta kiinni. Sen jälkeen jos miehesi haluaa kuitenkin jatkaa kanssasi, elät liitossa jossa kaikkien muiden ongelmien lisäksi miehesi ei enää luota sinuun. Jos eroat nykyisestä miehestäsi, päädyt olemaan yksin, tuo työpaikkasi mies pitää hetken kanssasi hauskaa mutta ei hän perheestään luovu. Näin se vaan valitettavasti menee, naiselle käy aina huonosti noissa jutuissa.

Ja ota nyt järki käteen, et sinä oikeasti halua noin paljon vanhempaa miestä. Äläkä hyvä nainen ihastu pelkän hymyn perusteella, et yhtään tiedä millainen mies oikeasti on. Työpaikkaromanssit tuovat ongelmia myös töihin, eikä kukaan johtoryhmäläinen ole niin tyhmä että alkaisi vehtaamaan omassa työpaikassaan.

Katsele romanttisia komedioita mielummin, tekstisi on sitä tasoa, ei oikeaa elämää.

Vierailija
9/16 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Miten pitäs kirjottaa?? Minusta ap uskottava.

Tuon ikäiset miehet on parhaimmillaan, aah. Mutta ei toki pidä pettää.

Vierailija
10/16 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Miten pitäs kirjottaa?? Minusta ap uskottava.

Tuon ikäiset miehet on parhaimmillaan, aah. Mutta ei toki pidä pettää.

, vastaa ap omaan aloitukseensa.

Onko se ikis?

Vierailija
11/16 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Once you go hopeakettu you'll never go takaisin.

Vierailija
12/16 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Vierailija
13/16 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä teet alotteen niin kotona kun työpaikalla. Kotona siitä sentään innostutaan joten kannattaa keskittyä siihen.

Vierailija
14/16 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt unohtaisit nyt ne MIEHET ja alkaisit vaikkapa miettiämään lastasi tai lapsiasi... surullista luettavaa heidän kannaltaan :( Äiti pi mppilimoissaan haikailee jotain ihan muuta, kun perhe-elämää, johon lapset on tehty. Voi voi.

Vierailija
15/16 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt unohtaisit nyt ne MIEHET ja alkaisit vaikkapa miettiämään lastasi tai lapsiasi... surullista luettavaa heidän kannaltaan :( Äiti pi mppilimoissaan haikailee jotain ihan muuta, kun perhe-elämää, johon lapset on tehty. Voi voi.

Voi voi, kun MIEHET erottuu kummasti täällä sanavalinnoillaan. Yök, minkähänlainen kasvatus on tuollaisella...

Vierailija
16/16 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies mahtaa ajatella sun lapsista ja miehestä? Olet tyhmä. Eroa ensin jos kiinostaa vieraat miehet. Vai eikö sinusta ole siihen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan