Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ketä muuta ärsyttää bloggaajien mainostaminen?

Vierailija
07.06.2019 |

Milloin mitäkin saatu ja sitä mainostetaan, näköjään raha menee rahan luo..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä ja perusta blogi ja ryhdy sinäkin tekemään kaupallista yhteistyötä. Ei tarvitse kateellisena ulvoa toisten saamisista. Samalla näet, miten "helposti" se yhteistyökumppaneiden saaminen onnistuu. 

Vierailija
2/10 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei musta ole kerjääjäksi ja aika vaikea nykyään menestyvää blogia perustaa..tyhmä en ole.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympeää lukea jatkuvaa mainostamista. Parhaimmillaan näyttää siltä että koko elämä on ”kaupallista yhteistyötä”.

Vierailija
4/10 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei musta ole kerjääjäksi ja aika vaikea nykyään menestyvää blogia perustaa..tyhmä en ole.

Ap

Kyllä minusta on aika tyhmää ärsyyntyä siitä, että ihminen haluaa saada palkkiota tekemästään työstä. Kuten sanoit, menestyvän blogin ylläpito ei ole ihan helppo nakki, joten kyllä siitä on ihan oikeutettua saada palkkiotakin. 

Vierailija
5/10 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut bloggaajat merkitsevät jo heti otsikkoon, jos kyse on kaupallisesta yhteistyöstä. Silloin mainonnasta mielensä pahoittavat voivat jättää ko. postauksen lukematta. 

Vierailija
6/10 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laiskimmat ei kirjoita enää blogia vaan mainostaa vain instassa..

ap

Vierailija
7/10 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei bloggaajalla ole oikein muuta mahdollisuutta ansaita kuin kerjätä yrityksiltä roposia ja yrittää buffata niitä blogissaan. Googlen bannerit tuovat aivan naurettavan vähän tuloja.

Vierailija
8/10 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt, etten osta mitään tavaraa, jota joku bloggari mainostaa saatuaan sen ilmaiseksi.

Kuinka luotettavia tuollaiset blogikehumiset ylipäätään ovat?

"Sain tällaisen tunikan sieltä ja täältä, tää on aivan mun lemppari just nyt."

Vierailija
9/10 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päättänyt, etten osta mitään tavaraa, jota joku bloggari mainostaa saatuaan sen ilmaiseksi.

Tuolla logiikalla, et voi ostaa yhtään, mitään mitä joku taho mainostaa. Yksikään mainos kun ei ole luotettava, vaan kaikissa niissä liioitellaan, jota tuote näyttäisi mahdollisimman hyvältä ja ostettavalta. 

Vierailija
10/10 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa yksikin mainos, jossa tuotetta kuvattaisiin rehellisesti ja luotettavasti. Tyyliin: "Tästä paidasta lähtee värit heti ensimmäisessä pesussa ja kangas on todella hiostavaa". Mainonnan tarkoitus ei ole olla rehellinen tuotekuvaus, vaan sen tarkoitus on saada tuote vaikuttamaan niin hyvältä, että se on pakko ostaa.