Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nouseekohan uskonnon yo-kirjoittajamäärät nyt, kun siitä saa hyvin pisteitä todistusvalinnassa?

Vierailija
07.06.2019 |

Itse kirjoitin uskonnon juuri siksi, että saisin hyvät pisteet todistusvalintaan. Uskonto on verrattain helppo kirjoitettava verrattuna historiaan/et:hen, sillä siinä on vain neljä kurssia luettaavaa, kaksi viimeistä ovat ns. täytekursseja. Koe oli minusta aika helppo, yleistiedolla selvisi pitkälle ja sain muutamaa pistettä vaille L.
Aikooko joku teistäkin siis kirjoittaa uskonnon vain siksi, että siitä saa verrattain hyvät pisteet todistusvalintaan? Tullaankohan juuri uskonnon/et:n kirjoitusmäärissä näkemään kasvua juuri tämän todistusuudistuksen vuoksi? Uskonnon kirjoittajamäärät ovat viime vuosina olleet aika matalat, se on varmaan ollut yksi epäsuosituimmista reaaleista, mutta saa nähdä, miten lähivuosina käy.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ainakin aikoo juuri tuosta syystä uskonnon syksyllä kirjoittaa.

Vierailija
2/4 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni ainakin aikoo juuri tuosta syystä uskonnon syksyllä kirjoittaa.

Onnea lapsellesi kirjoituksiin! Itse käytin kertaamiseen pelkästään Lukion uskon 1-6 -kirjaa ja koen saaneeni siitä todella hyvin tietoa. kirja on toki tyyris, mutta on aina silloin tällöin myynnissä Tori.fi:ssä. :) -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihan noin taida mennä. Arvosanajakaumia painotetaan kirjoittajien tason perusteella. Uskonnosta sai tänä keväänä L:n 5.1% kirjoittajista, kun taas pitkän matematiikan kirjoittajista 7.0% sai L:n ja lyhyestä matematiikasta L:n sai vain 2.0%. 

Vierailija
4/4 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitin uskonnon jo vuonna 1997, koska se oli helpon aineen maineessa.