Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

äityispakkauksesta

24.05.2006 |

Moikka moi!

Kuinka kauan menee kun tulee äityispakkaus? Onko muita jonka työpaikka hoitaa kaikki noi paperihässäkät...? mietin vain, että oisko sitä pitänyt lähettää hakemukset silti vielä kelaan, vai riittäneekö työpaikan sairaskasssa sen hoitmaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkanlaskija täytti oman osuutensa Kela:n hakemuksesta ja laittoi paperit postiin. Yritti viivyttää papereiden lähettämistä jotta olisisin saanut uuden äitiyspakkauksen, mutta sainkin vanhan, joka olikin ihan positiivinen yllätys!

Vierailija
2/8 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan meni että pakkaus tuli sinulle???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole pakkausta ilmestynyt vaikka jo pääsiäisen jälkeen lähti paperit etiäpäin, sellaista siis voi ainakin pk seudulla olla eli hidasta toimintaa. Jossain päin taas tulee jopa viikossa parissa.

Vierailija
4/8 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolta vauvapuolelta vaan satuin vierailemaan ja aattelin vastata..

(uus vauvakuume jo yllättänyt ja siksi kärvistelen ja kadehtien luen teidän juttuja..)

oon siis itse siinä käsityksessä,että pakkaus tulee,kun tietty raskausviikkojen määrä on saavutettu. esim.mulla oli la tammikuun 15. ja pakkaus tais tulla marraskuun alussa tai lokakuun lopussa.

hauskaa odotusta vaan kaikille!

-annu ja kasimir 5kk-

Vierailija
5/8 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla palkanlaskenta laittoi paperit eteenpäin Kelaan ja ovat sinne saapuneet 11.4.Äitiyspakkaus tuli 24.5 joten saatta kestää.Näin ainakin Espoossa. Päivärahasta en ole vieläkään saanut päätöstä.

Näyttää riippuvat kovasti paikkakunnasta nuo käsittelyajat.

Vierailija
6/8 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 22.5.06 kyselin kelasta missä vaiheessa hakemukseni on. Siellä se on saapuneissa mutta sitä ei vielä ole edes alettu käsittelemään. Silloin käsiteltiin kuulemma 24.4.06 saapuneita hakemuksia.

Öttis

Vierailija
7/8 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä voi tarkistaa missä vaiheessa oma hakemus on.

Itse vein paperit kelaan to, pe oli päätös tehty ja paketti tilattu(katsoin netistä) ja paketti tuli viikon päästä tiistaina eli toimituksessa meni reilu viikko. Tosi nopeeta toimintaa oli, kerrankin!

Vierailija
8/8 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitiyspäivärahahakemus on saapunut kelaan 8.3. eikä vieläkään päätöstä. Äitiysloma ja rahakausi siis on jo kyllä alkanut, mutta päätöstä asiasta ei ole. Pakkauksessa kesti seitsemän viikkoa kun tuli... Ja Espoossa tällänen tilanne!

Saas nähdä ehtiikö tää beibi syntyä ennenkö mulle on edes myönnetty äitiyspäiväraha!!

Niin ja hakemus lähti kun olin rv 22.

Soffu rv 35