Kuinka usein hikkaa??
Mua vaan tuo hikka vaivaa. Niin mieltä kuin vauvaakin. Eli nyt kyselisin teiltä muilta että kuinka usein tunnette maha-asukilla olevan hikan. Mulla on vähintään kerran päivässä... Vakavaa??
T.Heanka rv36+1
Kommentit (7)
Esikoinen hikkasi usein, ja nyt tämä kolmas hikkaa myös usein, jopa useita kertoja päivässä on hikkausjaksoja. Keuhkot vain kehittyvät, se kuuluu asiaan.
Tosi monta kertaa päivässä, yleensä aika kun olen syönyt jotain. En kamalasti valehtele jos veikkaisin kaverin hikottelevan 4-5 x pvä. Vanhan kansan kätilöt sanoo että jos vauva hikottelee paljon on sillä paljon tukkaa päässä kun syntyy. Nähtäväksi jää.
ainakin 3-5 kertaa päivässä...... koko maha hyppii.... rv 38 nyt... alkoi joskus viikoilla26. olen kysellyt lääkäriltä ja minulle on sanottu että se kuuluu pakettiin.
Ja tänäkin aamuna kun heräsin niin siellä pompitiin hikan tahdissa.
Pia rv:lla 31
Olen lukenut että tyttövauvoilla on usein hikka 8) Paikkansa pitävyydestä en oikein muuta tiedä kuin että meillä esikoinen hikkaili usein ja oli tyttö :OD Kai se on ihan normaalia, :)
Hikka liittynee siihen kun vauva hörppii lapsivettä. Ihan vastasyntyneetkin hikkaavat paljon.
Mitä tuohon tyttöjuttuun tulee niin voi pitää paikkansa, meillä on neljä tyttöä jotka olivat kovia hikkaamaan :)
Mun asukki aloitti hikkaamisen viime viikolla, tai silloin ainakin sen ekaa kertaa tunsin ja siitä lähtien olen huomannut hikkailun päivittäin eilistä lukuunottamatta.
Queen rv 29+0