Peukutusketju: kumman valitset?
Kos valitsen ensimmäisen, painat yläpeukkua, jos toisen, painat alapeukkua. Helppoa kuin heinänteko. maapähkinä vai manteli?
Kommentit (11969)
Haaste tälle viikolle:
Luetko lapsellesi, kummilapsellesi tai itse
Vaarallinen matka vai Kuinkas sitten kävikään?
Osallistun itse, luen Vaarallinen matka tänäiltana. Jos joku heittää seuraavan hyvän lastenkirjahaasteen, haen sen lauantaina kirjastosta jos löytyy ja luen lapsille.
Oletko ylipäätään lukenut tällä ja edellissivulla esitettyjen edes parin kirjailijan teoksia? Eli onko Papillon, Kolme muskettisoturia, Oliver Twist, Exodus, Hard Times, Trinity, Köyhää väkeä, A Tale of Two Cities tuttuja edes kirjailijan muiden teosten pohjalta?
Kyllä vai ei?
Oletko lukenut Edghar Rice Burroughsin Tarzanin vai Rudyard Kiplingin Viidakkokirjan ensin?
Oletko lukenut Lewis Carrollin Liisan seikkailut ihmemaassa vai nähnyt sen vain animaationa?
Oletko joskus kokenut, että esineet tai henkilöt joita katsovat suurenevat tai pienenevät ahdistavasti? Eli silmien fokus muuttuu niin, että jotkin asiat tuntuvat olevan isompia tai pienempiä kuin ne on?
Liisa Ihmemaassa vai Tarzan?
Adam Sandler vai Adam Driver
Haluatko huomenna herätessäsi olla Intiassa pakitanialaisena transvestiittina vai Saudi-arabiassa filippiiniläisenä kotiapulaisena.
Pieni kaljamaha vai kaksoisleuka?
Saunassa mieluummin 55 astetta vai 90 astetta?
Kumman imartelu kuulostaa paremmalta, suomalaisen ikäisesi miehen vai ulkomaan lomilla paikallisen miehen?
Iltapalaksi pala itse tekemääsi kakkua vai sämpylä?
Disneyn Barks vai Goscinny & Uderzo
Piko ja Fantasio vai Tenavat
Seikkailu merellä vanhassa fregatissa vai vanhassa irlantilaisessa linnassa?
Lähdet retkelle pienen puhtaan järven rantaan metsään viiden kilometrin kävelymatkan päähän laavulle. Otatko kahvin mukaan termoksessa vai otatko nokipannun ja puruja, vesi puhtaasta järvivedestä?
Oletko käynyt Trinity Collegen kirjastossa?
Kyllä vai et?