Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oon nyt kasvattanut omaa väriä

Vierailija
01.06.2019 |

Väriä kasvanut joku 5cm, ajattelin mennä kampaajalle ja sävyttää latvat samansävyiseksi. Juuren väri on vaan punertava, olen siis blondi, mutta punertavalla juurella. Tää on siitä jännä, että oma väri ollut viimeksi teini iässä. Ja en muista että olisi ollut näin punainen, tuleekohan kampaajan penkissä hyvä sävy hiuksiin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Vaalean punertava. Oon ihmetelly et miks oon värjänny piiloon näin hienon värisävyn. Viimmeksi ollut 23 vuotta sitten oma väri ja nyt taas.

Vierailija
2/7 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Vaalean punertava. Oon ihmetelly et miks oon värjänny piiloon näin hienon värisävyn. Viimmeksi ollut 23 vuotta sitten oma väri ja nyt taas.

onko sulla jo kaikki hiukset samaa sävyä? Ootko tykännyt?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/7 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin tämän kanssa nyt tänä keväänä.

Aloitin kyllä muutaman kerran aikaisemminkin, mutta se oman hiusvärin ja värjätyn sulauttaminen yhteen oli liikaa.

Päätin nyt antaa vain kasvaa ilman latvojen värjäystä, aion katkaista tasaisin välein latvaa lyhköisemmäksi.

Omistan sen harmaan sävyn, mutta enhän tiedä 15 vuoden jälkeen millainen se oma sävy enää on pitkänä.

Jännittävää!

Vierailija
5/7 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Kasvatan nyt omaa väriä. En jaksanut enää olla värjäyskierteessä. Oma väri tummanvaalea eli väritön. Mutta olkoon.

Vierailija
6/7 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/7 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostin kun en tiedä mitä teen. en ole varma onko tämä punainen kiva koko päässä. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän