Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kaikkien kirjoittajien nimi paljastuisi, mistä aiheesta kirjoittamista katuisit eniten?

Vierailija
01.06.2019 |

Kauhukuvitelma: tietotekniikka pettää, tekoäly riehaantuu tekemään omia kytkentöjään ja kaikki nimimerkillä tai "vierailijana" laaditut kirjoitukset näkyvät yhtäkkiä kirjoittajan omalla nimellä. Mistä aiheesta kirjoittamista katuisit eniten?

Minä olen kirjoitellut aika maltillisesti trollatessanikin, mutta eniten katuisin avautumistani säälittävän naurettavasta yksipuolisesta rakkaussuhteestani. Asiapalstoille kirjoittamisesta katuisin eniten sitä, että olen kritisoinut oman alani kehitystä ja ilmiöitä niin, että saisin vilkuttaa hyvästiksi työllistymiselle loppuikäni. Miten muilla?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kadu mitään!

Vierailija
2/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin näitä seksipuolen paljastelujani ja että mopo karkaa usein käsistä näissä mies vs nainen-jutuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta voit kysyä tällaista, sulla täytyy olla varma tieto siitä, että tällainen datamassa on olemassa, josta voidaan tekoälyn keinoin periaatteessa yhdistää kaikki kirjoitukset profilointeihin.

Kuka siis olet itse?

Vierailija
4/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Kirjoitan netissäkin vain mitä voisin myös nimellä sanoa.

Vierailija
5/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkiksiin liityviä paljastuksia.Pari näistä ex-heiloja ja muut heidän kautta tuttuja.Asiat 100% totta,mutta en haluais paljastua kirjoittajaksi.

Vierailija
6/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

opetan amk.ssa provoan amk.n ilmeisistä puutteista. Yliopistoakaan ei mennä läpi ja opettajista täysin kiinni miten toimitaan, raha-asiat paskaa. Kuten näättekin niin kenkää tulis, etenkään kun amk on on opetusalan pa ko lainen jonka ilmeisestä tehottumuudesta tai opillisen teorian tasollavelttoilusta kärsii etenkin "sääliykköset"

Vierailija
7/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta voit kysyä tällaista, sulla täytyy olla varma tieto siitä, että tällainen datamassa on olemassa, josta voidaan tekoälyn keinoin periaatteessa yhdistää kaikki kirjoitukset profilointeihin.

Kuka siis olet itse?

Tämä on kauhukuvitelma. Älä tee tästä liian vaikeaa. :)

Ap

Vierailija
8/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin jos? Se paljastuminen on vain ajan kysymys.

Vierailija
9/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Kirjoitan netissäkin vain mitä voisin myös nimellä sanoa.

Kysymys kuuluu "mitä katuisit" eikä "katuisitko".

Ap

Vierailija
10/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäisi ihastushöpötykset ihmiselle, jolta olen saanut pakit.

Lisäksi vähän harmittaisi rankkaan lapsuuteen liittyvät ns. kokemusasiantuntijakommentit, vaikka yleensä vältän tuollaisiin keskusteluihin osallistumista.

Vierailija
11/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kirjoitellut mitään sellaista, mistä olisin livenä kovin eri mieltä, mutta pahimpia olisivat kyllä ne kirjoitukset, joissa otan kantaa tuttavapiirin edesottamuksiin ja tulkitsen vuorovaikutustilanteita niin kuin oikeasti niistä ajattelen. Anoppien yms. asianomaisten henkilöiden kanssa keskustellessä livenä on kuitenkin käytössä sellainen filtteri, joka mahdollistaa kohtuullisen kitkattoman elämän tulevaisuudessa vaikka sisällä korvista nousisikin savu.

Vierailija
12/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tätä mahdollisuutta usein, kun kirjoitan tänne jotakin henkilökohtaista tai pöljää :D Ei pitäisi avautua mistään, kerta kaikkiaan.

Vierailija
13/13 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katuisin haukkuneeni täällä naista, joka turkulaisena hammaslääkärinä antaa oraalista hoitoa ihan muualle kuin hampaisiin. Näin hän teki miehelleni ja omien viestiensä mukaan noin kymmenelle muullekin muiden naisten aviomiehille. Palvelu meidän perheen suuntaan on ohi, mutta en haluaisi, että mieheni tietää, että tiedän. Paljon kivempaa kiduttaa naista ja hänen perhettään muutaman kuukauden väliin laitetuilla nimettömilla pelotteluilla. Tuollainen nainen kun nyt vaan ei sovi äidiksi= lapset huostaan. :-D 

Miehen poliitikkopiirit eivät myöskään oikein tykkää kyseisestä rouvasta enää. Turkulaisten Vihreiden rivissä haisee hammaslääkärin kakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan