Kuinka usein teillä +5v yhdessä olleilla on sutinaa sängyssä?
Te parit, jotka olette olleet vakiintuneessa suhteesa yli 5 vuotta, kuinka usein peitto heiluu? Oletko tyytyväinen tilanteeseen makuukammarin puolella vai olisiko määrässä tai laadussa kehittämisen varaa?
Kommentit (12)
Vaihtelee tosi paljon. Pisin jakso ilman seksiä on ollut 3kk, välillä taas puuhissa muutaman kerran päivässä. Kerran viikkoon varmaan keskimäärin. 25-vuotiaita ollaan, yhdessä 10 vuotta.
Me lopettettiin kokonaan 15 avioliittovuoden jälkeen. Ei vaan kiinnosta enää.
Keskimäärin 2-4 krt viikossa. Ollaan asuttu saman katon alla reilut 5 vuotta ja yhdessäkin oltu melkein 6 vuotta ja pisin tauko seksissä tähän mennessä ollut n. 3 viikkoa. Johtui lähinnä siitä, että anoppi oli kyläilemässä melkein viikon ja oltiin sitten vielä kipeänä siihen päälle.
6 vuotta yhdessä, kaksi lasta. Nuorin on kohta vuoden.
Seksiä voi tuurillaan olla kerran kahdessa kuukaudessa jos vaan jaksan joka päivä yrittää. Muuten suhde pelaa hyvin, ei ole kiistoja kotihommista tai muitakaan huolia.
Mutta kohta riittää tää peli mulle, ikää on 37.
Kerran viikossa, viikonloppuna siis.
Molemmille sopii. Minua haittaa, jos tulee pidempi tauko, mutta miestä ei.
Keskiarvolla 3x viikossa mennään. Toiminut yli 30 v yhdessä.
Kaksi kertaa viikossa, kerran lauantaina ja kerran sunnuntaina. Yhdessä 25 vuotta.
Tänä vuonna 2 kertaa. Yli 20 vuotta yhdessä, ikäluokka 40+.
Kerta viikossa tai joka toinen viikko. Joskus voi olla pidempi tauko ja tos vähän aikaa sit jostain syystä harrastettiin seksiä 2x päivässä.
Minä koen silti, että kärsin pahasta haluttomuudesta. Luonnollinen panetus tulee ehkä muutamia kertoja kuukaudessa ja limakalvot on ihat kuivat. Ikää 34v.
Menee sykleissä. Joskus saattaa olla kuiva jakso, jolloin seksi 1-2krt/kk, mutta vastaavasti tulee aktiivisempia kausia, jolloin seksiä voi olla useampana päivänä viikossa. - 9v. yhdessä.