Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noissa puoliso petti -keskusteluissa tulee hyvin esiin miten riippuvaisia ja pelokkaita ihmiset on parisuhteissaan

Vierailija
26.05.2019 |

Hirveää menettämisen pelkoa ja asenne että muiden samaa sukupuolta olevien kanssa ollaan jossain kilpailuasetelmassa puolison (yleensä miehen) suosiosta. Mä en pysty ymmärtämään koska mulle sopii hyvin avoin suhde. Mitä se minulta on pois jos toinen harrastaa satunnaisesti seksiä jonkun muun kanssa? Ei se meidän suhteeseen vaikuta eikä mun tarvii olla katkera "toiselle naiselle". Lisäksi pärjään kyllä ilman koko tyyppiä tarvittaessa, joten ei tarvitse potea menettämisen pelkoakaan. Kun toteaa näin niin kuvitellaan että ei välitä toisesta ja suhde on yhdentekevä, no ei ole, mutta en mä ketään voi väkisin luonani pitää, tai sillä että olen muka parempi kuin ne potentiaaliset muut naiset.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erilaisia. Sinä taas kuulostat tunnevammaiselta ja kyvyttömältä olemaan aidosti avoin ja haavoittuva toisen edessä. Jos sellainen parisuhde riittää niin sitten riittää etkä voikaan tulla petetyksi. Jos haluaa parisuhteeltaan jotain syvempää ja antaa kaikkensa, niin totta h*lvetissä se pettäminen sattuu. Naura vaan.

- nainen, jota ei ole koskaan petetty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi