Lue keskustelun säännöt.
Kutsuisitko lapsen 8-vuotissynttäreille päiväkotikavereita?
26.05.2019 |
7-vuotissyntymäpäivillä oli päiväkotikavereita (eskari oli päiväkodissa), mutta nyt ei olla pidetty heihin yhteyttä aktiivisesti. Kaksi heistä on samassa harrastuksessa. Noita päiväkotikavereita on yhteensä 6. Lapsi itse haluaisi kutsua kaikki, tai vähintään ne 2. Koulussa ei ole vanhoja päiväkotikavereita.
Kutsuisitko koko luokan, vai vain 10-15 parasta kaveria? Kavereita on myös rinnakkaisluokilla ja 2.luokilla.
Kommentit (2)
Meilläkin on kutsuttu vain kavereita, joita on ollut koulusta/päiväkodista, harrastuksista ja naapurustosta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä olen kutsunut aina vain ja ainoastaan lasteni kaverit, En sellaisia, jotka sattuvat olosuhteiden pakosta viettämään osan päivästään samassa tilassa (kuten päiväkoti, koulu tai harrastus). Omilla lapsillani on ollut kavereita niin päiväkodista, koulusta, harrastuksista kuin naapurustostakin, mutta kaikki päiväkodin, koulun, harrastusten ja naapuruston lapset eivät ole lasteni kavereita. Jos kutsuisi synttäreille kavereiden lisäksi myös kaikki muut, kouluikäisillä ei olisi ollut lainkaan alle 50 hengen synttäreitä.