Aiotko osallistua Trumpin yritykseen tuhota kilpailija Huawei?
Itse olen tyytyväinen Huawein kännykkään, enkä aio osallistua Trumpin yritykseen kaataa Huawei. Luotan, että kiinalaiset keksivät jotain tai löytyy jokin muu ratkaisu. Google on luvannut, että jo ostetuissa laitteissa Play Protect yms. toimivat jatkossakin.
En halua alistua Trumpille.
Kommentit (8)
Kiinalaisia vakoilupuhelimia ei tueta! Jos vakoillaan niin tietoni saa mennä mieluummin Amerikkaan.
Junttipuhelin, en ole koskaan edes harkinnut ostaa
Olisin enemmän huolissani Googlen ja Facebookin harjoittamasta vakoilusta. Facebook on ainakin vuotanut tietoja joka paikkaan. Lisäksi NSA tallentaa kaiken datan joka avoimessa verkossa liikkuu.
En ikinä ostaisi kiinalaista puhelinta.
Boikotoin jo jenkkituotteita, koska ärsyttää häikäilemätön valtapolitiikka, jonka todellinen syy on raha. Seuraavaksi kohteeksi voi joutua mm. Fortum, joka omistamansa yhtiön kautta on ilmeisesti valtava uhka Trumpin kaverien maakaasun viennille.
Niin, Kiinahan on kansalaisvakoilun suurvalta. Siellä tuo osaaminen on niin sofistikoitunutta ja hienoa, että sitä voi olla vaikea edes havaita.
Kieltämättä minua houkuttaa Huawein puhelimet jos niitä alkaa erityisen halvalla saamaan, mutta muuten en ostaisi. Sama koskee tietenkin jenkkien Facebookia, Googlea ym. palveluja, mutta eihän niitä ole pakko käyttää.
Trump on kuningas!! Huawei kaatuu kuin pieni lapsi.