Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko osallistua Trumpin yritykseen tuhota kilpailija Huawei?

Vierailija
26.05.2019 |

Itse olen tyytyväinen Huawein kännykkään, enkä aio osallistua Trumpin yritykseen kaataa Huawei. Luotan, että kiinalaiset keksivät jotain tai löytyy jokin muu ratkaisu. Google on luvannut, että jo ostetuissa laitteissa Play Protect yms. toimivat jatkossakin.

En halua alistua Trumpille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on kuningas!! Huawei kaatuu kuin pieni lapsi.

Vierailija
2/8 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaisia vakoilupuhelimia ei tueta! Jos vakoillaan niin tietoni saa mennä mieluummin Amerikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huihaiwei on mennyttä kauraa.

Vierailija
4/8 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttipuhelin, en ole koskaan edes harkinnut ostaa

Vierailija
5/8 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin enemmän huolissani Googlen ja Facebookin harjoittamasta vakoilusta. Facebook on ainakin vuotanut tietoja joka paikkaan. Lisäksi NSA tallentaa kaiken datan joka avoimessa verkossa liikkuu.

Vierailija
6/8 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ostaisi kiinalaista puhelinta.

Vierailija
7/8 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoin jo jenkkituotteita, koska ärsyttää häikäilemätön valtapolitiikka, jonka todellinen syy on raha. Seuraavaksi kohteeksi voi joutua mm. Fortum, joka omistamansa yhtiön kautta on ilmeisesti valtava uhka Trumpin kaverien maakaasun viennille.

Vierailija
8/8 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, Kiinahan on kansalaisvakoilun suurvalta. Siellä tuo osaaminen on niin sofistikoitunutta ja hienoa, että sitä voi olla vaikea edes havaita.

Kieltämättä minua houkuttaa Huawein puhelimet jos niitä alkaa erityisen halvalla saamaan, mutta muuten en ostaisi. Sama koskee tietenkin jenkkien Facebookia, Googlea ym. palveluja, mutta eihän niitä ole pakko käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän