Hjäjp! Voiko arvokkaassa päiväjuhlassa käyttää mustia sukkahousuja mustan mekon kanssa?
Kommentit (22)
Ei mustia sukkia päivällä. Ja tulee aivan hautajaisvaukutelma jos on musta mekko ja mustat sukkikset.
Mielestäni ei. Tulisi olla kiiltämättömät, ohuet ja ihonväriset sukkahousut. Hautajaisiin mustat.
Ei mustia sukkia missään nimessä! En laittaisi itse kuin korkeintaan hautajaisiin.
Todella ankean näköistä kun näkee jollain mustat sukkahousut, tosi rumat!
Vierailija kirjoitti:
Jos sukat on sukkanauhasukat tai saty-upit voi, sukkahousut on hautajaisia varten.
Miten sen kukaan ulkopuolinen voi nähdä onko kyse sukkahousuista vai stay up -sukista?
Mustat sukkikset vasta klo 18 jälkeen alkavaan tilaisuuteen, ja kesällä ei ollenkaan.
Valtaosa vastaajista on ihan pihalla, tai yrittävät olla nokkelia.
Vastaus: Kyllä voi.
Viimeksi kun yritin niin heti tuli sanomista. –M52
Itse kuljen kesät, talvet, päivät, yöt mustissa sukkahousuissa.
Siirryn odottamaan alapeukkuja.
^ Niin, voihan sitä laittaa vaikka punaiset sukkahousut, mutta musta vain talvella ja/tai pimeään aikaan.
No voi itkut, tätä vähän pelkäsin! Käytän arjessa mustia sukkiksia, eikä mulla ole yhtiäkään ihonvärisiä. Entä muun väriset, esim. vihreät, harmaat tai oranssit? Ovat siis vähän läpikuultavat (ei paksut den). Onko mautonta tai etiketin vastaista?
Musta mekko + mustat sukkikset voi olla niin paljon muutakin kuin hautajaistyyli. Muotiakin tuo on ollut.
Laita ihan mitä haluat kunhan tunnet olosi hyväksi :)
Vierailija kirjoitti:
No voi itkut, tätä vähän pelkäsin! Käytän arjessa mustia sukkiksia, eikä mulla ole yhtiäkään ihonvärisiä. Entä muun väriset, esim. vihreät, harmaat tai oranssit? Ovat siis vähän läpikuultavat (ei paksut den). Onko mautonta tai etiketin vastaista?
Olen aina luullut miesten hymyilevän minulle flirttailumielessä, oikeasti nauroivat mustille sukkahousuilleni. :(
Mitä virallisempi juhla, sitä tarkempaa on seurata etikettiä. Eli jos nyt kertoisit mikä juhla on kyseessä, ja mikä pukukoodi kutsussa on annettu.
Juhla on hyvin virallinen ja etikettiä taatusti noudatetaan. Ei häät, hautajaiset, ristiäiset tai syntymäpäivät, vaan pikemminkin hyvin arvokas virkamiestilaisuus. Pitänee sitten kai lähteä sukkahousuostoksille ;(
Ap
Ja kutsussa pukukoodi juhlapuku/juhlava. Ap
Siis täh, miksi ei voisi? mitä ihmettä?
Jos sukat on sukkanauhasukat tai saty-upit voi, sukkahousut on hautajaisia varten.