Heh, työkaveri kehuskeli miten halvalla oli saanut dvd-leffoja torista
Elää sitten kivikautta. Ei kukaan halua dvd-levyjä enää kotiinsa. suoratoistopalvelut on tätä päivää
Kommentit (14)
Mitäs sanot siihen että minä ostin useamman suuren pahvilaatikollisen vanhoja vhs:iä? Olenko vielä kivikauttakin aikaisemmalta ajalta? On muuten sellaista matskua kaseteilla että voit sieltä suoratoistostasi vain unelmoida siitä.
Jaa-a. Netflixistä meillä katsotaan uudemmat julkaisut ellei teatteriin mennä, mutta DVDt puolustavat vielä paikkaansa vanhempien elokuvien ja sarjojen kanssa, niitä kun ei läheskään aina suoratoistopuolelta löydä.
Meillä on mökki niin skutsissa että nettikin tökkii. Siellä on sadepäivien varalle iso kasa lasten lemppari leffoja DVD:nä. Ja haloo kuka haluaa maksaa suosikkileffoista aina kun haluaa sen nähdä. Mahtavaa kun niitä löytyy nykyään niin edullisesti.
Suoratoistopalveluista ei saa sellaisia leffoja mitä haluaisin katsoa. Joten ”kivikautisilla” mennään.
Mua niin itketti kun vhs hajosi. Sinne meni paistetut vihreät tomaatit, olisko jollain myydä dvd?
Varastossa neljä käyttämätöntä VHS-nauhuria avaamattomissa tehtaan pakkauksissa. Hyllyssä on yli tuhat VHS-kasetillista elokuvia ja laatikoissa vielä lisää, joita en ole kaikkia edes avannut. Kolmen videovuokraamon varastot. :D
Katson japanilaisia ”erikoiselokuvia. :) niitä ei todellakaan ole missään Netflixissä sun muussa.
Kun löytäisi yhdenkin suoratoistopalvelun, jossa on vanhoja klassikoita ja mun lempileffoja. Esim. Netflixin tarjonta aivan surkea, suurin osa elokuvista taitaa nykyään olla Netflixin omia.
Parasta VHS-nauhoissa on niiden katseluun liittyvät mekaaniset klonkutuksäänet sekä pehmeä kuvanlaatu, unohtamatta satunnaisia häiriöitä kuvassa.
Kasettikoteloiden avaaminen ja kasetin asettaminen nauhuriin ovat myös hienoja hetkiä.
No hän ilmeisesti haluaa. Mikä tässä on ongelma?