Onko kukaan maistanut uutta sitruuna Coca Colaa?
Makuyhdistelmä ei kuulosta kovin miellyttävältä, mutta ehkä se voisikin olla yllättäen hyvää. Onko joku maistanut?
Kommentit (20)
Musta maistui ihan kamalalle sekä jääkylmänä että lämmenneenä :D En suosittele.
Eihän se ole enää kolaa. Sama kuin Paulig alkaisi myymään teen makuista kahvia. Tai Atria myisi lihapullan makuisia nakkeja.
Nyt piti ihan katsoa että miltä vuodelta aloitus on! Ovatko nuo oikeasti uutuuksia Suomessa? Herttinen.
Sitruunacolasta en tykkää, kirsikkainen on hyvää. Poikani lemppari on vaniljacola, joka omasta mielestäni on ihan hirveää.
Euroopassa juodaan tavallista coca colaa niin että siellä lasissa on ihan oikea sitruuna viipale.
Vierailija kirjoitti:
Euroopassa juodaan tavallista coca colaa niin että siellä lasissa on ihan oikea sitruuna viipale.
No niinhän täälläkin voi tehdä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä voi.
Sitruunalla maustettua coca-colaa on ollut joskus aikaisemminkin myynnissä. Olisko ollu joskus 90-luvulla, muistan muksuna juoneeni🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä voi.
Mikä estää? Tilaat vaan (tai teet kotona)!
Vierailija kirjoitti:
Sitruunalla maustettua coca-colaa on ollut joskus aikaisemminkin myynnissä. Olisko ollu joskus 90-luvulla, muistan muksuna juoneeni🤔
Niin oli, muistan itsekin. Sitten ne katosi ja nyt noi makucolat on ilmeisesti tulleet uudelleen.
Oikeeta kokista, jäitä, ja reunaan killumaan sitruunaviipale. Lasin pitää olla oikeenlainen ja kokiksen tosi kylmää. Hyvvee on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oli, muistan itsekin. Sitten ne katosi ja nyt noi makucolat on ilmeisesti tulleet uudelleen.
Pepsillä on pepsi twist, jota enää löytyy kaupoista satunnaisesti, kylmänä hyvää, lämpöisenä... no, lähinnä tiskivettä
Millä maailman suosituimmaksi rankattu Coca-Colan klasikkomaku voi olla huono? Ei tuo kombo siis sinänsä mikään uusi ole. On sitä ennenkin ollut. Uusi se on suomen markkinoilla. Itse pidän.
En pitänyt, mutta olen muutenkin Pepsi-naisia. Sitruuna on ihan klassinen yhdistelmä, turautan usein kolajuoman sekaan sitruunamehua sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Millä maailman suosituimmaksi rankattu Coca-Colan klasikkomaku voi olla huono? Ei tuo kombo siis sinänsä mikään uusi ole. On sitä ennenkin ollut. Uusi se on suomen markkinoilla. Itse pidän.
Oli sitä Suomessa myynnissä joskus about 15 vuotta sitten.
Sitähän siinä on. Mutta onko nyt enemmän?
En ole maistanut, mutta luulisin että on hyvää. Pepsi twist ainakin on.
Itse pidin! Mutta juoman pitää olla todella, todella kylmää. Lämpimänä maistuu kamalalle kun se sitruuna voimistuu makuna niin paljon. Kannattaa kokeilla! :)
Itse puolestani kysyn onko kukaan kokeillut kirsikkacolaa? Vaikuttaa niiiin hyvältä :D