Juhlat tulossa ja päikyssä jylläävä vatsatauti
Meillä on juhlat sunnuntaina, nuorimmaisen ristiäiset.
Ja nyt iski kamala ahdistus, kun kuulin että toisen lapsen päiväkodissa on vatsatautia liikkeellä.
Minun tuurilla lapsi sairastuu viimeistään la-su yönä ja juhlat täytyy perua ja kaikki tarjottavat menee hukkaan ja juhlat on siirrettävä jonnekin hamaan tulevaisuuteen 😥😭
Mitä tämmöisessä tilanteessa voi tehdä, muuta kuin toivoa parasta.
Vaan huomaan olevani järjettömän ahdistunut, tuntuu että ikinä ei voi välttyä vatsataudilta, se on niin piru että tarttuu jo kun sanoo sen ääneen.
Tukiverkkokin on 0, joten ei ole edes ketään jonka voisi pyytää lasta hoitamaan jos hän sairastuu, ja voisiko siltikään juhlia pitää, voinhan itsekkin olla siinä vaiheessa jo tartunnan saanut ja sitten sen saa kaikki juhlavieraatkin.
Yöunet nyt ainakin on mennyttä..
Kommentit (7)
Mikä pakko lasten olla päiväkodissa, kun olet ilmeisesti vauvan kanssa kotona. Uusavuttomuus jo huipussaan.
Niin olenkin avuton, niin avuton etten apuakaan saa. Huoh!
Tunge lapseen maitohappobakteereja. Saatta auttaa tai ei. Mä tein noin aikoinaan ja ei kovin montaa oksennustautia päiväkoti aukoina ollut. Pari ?
Napsi niitä myös itse.
Siis mitä hittoa. Mä olisin ottanut lapsen päiväkodista jo hyvissä ajoin pois jos on tärkeät juhlat tulossa ja olisin itse kotona. Vai onko eskarissa minne on pakko viedä? Älä nyt hyvänen aika vie huomenna jos kerran tiedossa on juhlat.
No se on jo tarttunut jos on tarttuakseen.
Et ainakaan vie lasta enää huomenna päiväkotiin