Mistä olet onnellinen tänään?
Itse olen onnellinen että uskaltauduin pieneen lääketieteellisen toimenpiteeseen, jota jännitin paljon etukäteen. Olin jo vähällä perua mutta menin ja nyt olen onnellinen että tein sen ja se on ohi!
Kommentit (15)
En ole onnellinen. Harkitsen itsemurhaa.
Tilillä on vielä 30 euroa, velkaa on (mikäli oikein laskin) alle 7000 euroa ja vasta kesäkuussa tarvitsee 200 euroa. Mutta sehän koittaa pian...
Mahtavasta työstäni ja työkavereista :) siitä, että tänään oli aikaa olla lasten kanssa
Hyvistä neuvoista ja muistutuksista!
Sain tehtyä asian, jota olin pitkittänyt pitkään.
Monestakin asiasta. Esikoinen löysi mieluisen harrastuksen, juuri nyt harrastamassa, kuntoilin tänään kuumuudesta huolimatta, nuorimmaisen hyvä ystävä kyläilemässä tänään meillä, miehellä on hyväpalkkainen duuni. Tästä viimeisestä siksi, että itselläni ei työtä tällä hetkellä.
Heräsin onnellisena, koska olin nähnyt niin kivaa unta. Siinä oli huvipuisto ja laiva ja paljon vanhoja kavereita lapsuudesta, oltiin kuitenkin aikuisia unessa. Hassua miten muutaman kerran vuodessa näkee tuollaista voimaannuttavaa unta. Elämäntilanteeni ei muutoin ole mitenkään onnellinen, ja lapsuudestakin muutama vuosikymmen aikaa.
Hyvä flow ollut. Sain ruokaa ja näin mukavasti elämää. Taas yksi päivä meni okei ja toivottavasti huomenna taas herrää :)
Huomenna käyn punaviiniä ja laiskottelen koko päivän siemaillen. Onnellinen hetki elämässä.
Sain tärkeän ja vaikean työjutun nytkähtämään eteenpäin. Toivoa horistontissa :)
Sain töissä positiivista palautetta ja oli kaunis aurinkoinen päivä!
Saatiin illansuussa vähän sadetta tänne Etelä -Suomeen.
Ilmanlaatu parani ja siitepölyt sai kyytiä. Luonto tykkää.
Ei täällä oo onnellisia!