Voiko 40 vuotias mies olla yhtä komea, kuin 20 vuotias mies?
Kommentit (7)
Itseasiassa itsestään huoltapitävät +40 miehet ovat järjestäen komeampia kuin 20v pikkupojat.
20-v on pikkupoika, ei komea sitten millään. Tosin se, että 40 v on komea vaatii sitä että on pitänyt huolen itsestään.
Ei voi. Tosin olen itse vasta 19v eli ymmärrettävästä syystä mun mielestä kaikki yli 25-vuotiaat ovat rumia papparaisia. 😁
Voi. Ja usein onkin. 2kymppiset on melkein poikia vielä ainakin osa.
Yleensä ei, koska 40-vuotias on usein jo ylipainoinen ja kaljuuntunut. Mutta jos näitä ei ole tapahtunut ja 20-vuotiaana ei ollut lihaksia ja nyt on, eikä ole vielä paljon ryppyjä, niin sitten on parantunut. Vanheneminen on yksilöllistä ja moni 20-vuotias on vasta lopettanut kasvuiän ja liian laiha aikuisen naisen makuun. Ulkonäkö on paljon myös mielen hyvinvointia. Katkeroitunut 40-vuotias tai vihainen 20-vuotias on aina ruma.
No ei voi olla. 40-vuotias mies tai nainen on paremman näköinen kuin parikymppinen muiden paitsi parikymppisten mielessä. Siitä neljänkympin jälkeen alkaa kyllä alamäki, joka kiihtyy viidenkympin jälkeen. Keski-ikässä painon pitäminen kurissa on tosi vaikeaa ja naamakin alkaa valua, viisikymppisenä sitten tulee jo ruttuja naamaan molemmille sukupuolille.
Kyllä ja komeampikin.