Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 40 vuotias mies olla yhtä komea, kuin 20 vuotias mies?

Vierailija
21.05.2019 |

Onko ollut havaintoa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja komeampikin.

Vierailija
2/7 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa itsestään huoltapitävät +40 miehet ovat järjestäen komeampia kuin 20v pikkupojat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-v on pikkupoika, ei komea sitten millään. Tosin se, että 40 v on komea vaatii sitä että on pitänyt huolen itsestään. 

Vierailija
4/7 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Tosin olen itse vasta 19v eli ymmärrettävästä syystä mun mielestä kaikki yli 25-vuotiaat ovat rumia papparaisia. 😁

Vierailija
5/7 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Ja usein onkin. 2kymppiset on melkein poikia vielä ainakin osa. 

Vierailija
6/7 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei, koska 40-vuotias on usein jo ylipainoinen ja kaljuuntunut. Mutta jos näitä ei ole tapahtunut ja 20-vuotiaana ei ollut lihaksia ja nyt on, eikä ole vielä paljon ryppyjä, niin sitten on parantunut. Vanheneminen on yksilöllistä ja moni 20-vuotias on vasta lopettanut kasvuiän ja liian laiha aikuisen naisen makuun. Ulkonäkö on paljon myös mielen hyvinvointia. Katkeroitunut 40-vuotias tai vihainen 20-vuotias on aina ruma.

Vierailija
7/7 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi olla. 40-vuotias mies tai nainen on paremman näköinen kuin parikymppinen muiden paitsi parikymppisten mielessä. Siitä neljänkympin jälkeen alkaa kyllä alamäki, joka kiihtyy viidenkympin jälkeen. Keski-ikässä painon pitäminen kurissa on tosi vaikeaa ja naamakin alkaa valua, viisikymppisenä sitten tulee jo ruttuja naamaan molemmille sukupuolille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme