Saako pikkusen valittaa?
Kyllästyttää tämä oma ulkonäkö. Käyn säännöllisesti kampaajalla 5 viikon välein ja silti mun tukka on ruma kuin mikä. Pörrönen ja ohut. Sitten oo treenannut kohta 2 vuotta pt:n kans, tehnyt "asioita oikein" niinku sanotaan. Pientä muutosta on näkynyt mutta aika onnetonta. Asiaan käytettyyn aikaan verraten. Tämmöne perusmamma. Mahasa on makkara ja selkä on ruma ja rasva ei pala. (Toedän kyllä nämä nuku tarpeeksi ja syö riittävästi jutut. Niinku sanoin, teen asioita oikein. Ei vaan tapahdu).
Sitten toiset on luonnonkauniita ja hoikkia ja ihania ilman panostusta. Tasan ei käy :D Tämän tässä halusin avautua.
Kommentit (7)
Hyväksy itsesi ihan sellaisena, kuin olet.
Hyvä ryhti ja hymy huulille, äläkä vertaile itseäsi muihin.
Minulla on ihan hyvä itsetunto. Mutta kehitys lakkaa siihen, että on armollinen itselleen :D Haluan olla paras versio minusta. Yhtä hyvin voisin lakata kehittämästä itseäni, tämä vaan sattuu olemaan projekti jonka olen nyt ottanut työn alle. Hullumpiakin harrastuksia ihmisillä on.
Voi olla että sulla tapahtuu enemmän kehitystä kehonkoostumuksessa kuin massassa. Usko huvikses, säännöllinen kuntoilu on hyvästä, ja kiität itseäsi myöhemmin jos vain jatkat. Kehityt kuitenkin jatkuvasti, kunhan vain haastat kroppaasi. Ja jos sulla on vaan yks makkara vatsassa niin tilannehan on tosi hyvä! Rasvaprosentti saa olla aika sairaan pieni ettei ois makkaran makkaraa. Ei fitness-pimutkaan oo makkarattomia, vaikka IG:ssä niin voi näyttääkin. Älä ainakaan mihinkään valokuviin vertaa itseäsi, hyvät kuvat otetaan oikealla poseeraamisella, valaistuksella ja mahdollisesti esim. aamulla ennen aamupalaa. Sitte vielä mahd. kuvan käsittely päälle... Oot varmasti oikein vetävän ja terveen näkönen! :)
Ehkä olet turhan kriittinen. Tai sitten voisit kuitenkin vielä kysellä jotain täsmävinkkejä kampaajaltasi ja pt:ltasi asioihin jotka häiritsevät. Kyllä he varmasti ammattilaisina osaavat miettiä olisiko kuitenkin vielä jotain mitä voisi tehdä toisin.
Ole armollinen itsellesi ja yritä opetella hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet.