Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä vakiinnuit loppuelämäsi suhteeseen?

Vierailija
21.05.2019 |

Missä iässä vakiinnuit loppuelämäsi suhteeseen? Kerro myös sukupuolesi, ikäsi ja lasten lukumäärä sekä se että ovatko lapset tuosta suhteesta.

Missä iässä vakiinnuit loppuelämäsi suhteeseen?

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuohon vastaisi? Vakiinnuin parikymppisenä, mutta se ei kestänyt loppuelämää. Nyt olen vakiintunut toisen kerran,

Vierailija
2/14 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha vielä sanoa, onko tämä "loppuelämäni" suhde - nyt tuntuu siltä ja totta kai toivon niin. Aloimme seurustella 19-vuotiaina, naimisiin 23-vuotiaina, nyt olemme 28-vuotiaita ja perheessä kaksi lasta. Tässä on edessä arviolta 60 vuotta peliaikaa joten mitä tahansa voi vielä tapahtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotiaana

Vierailija
4/14 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompakysymys, koska harva tietää kauanko tulee itse elämään, saati se kumppani sitten.

Vierailija
5/14 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko meni kimppaan teini-iässä ja ovat nykyään 4 kymppisiä

Vierailija
6/14 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä, eli olin silloin 17-vuotias, tänä vuonna täytän 44. Olen nainen, yksi lapsi (kohta 15v) on tästä suhteesta. Naimisissa ollaan oltu kesällä 17 vuotta, yhdessä ensi syksynä 27 vuotta. Toivon toki, että tämä on loppuelämän suhde.

Vierailija
7/14 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä 18-vuotiaana aloin seurustella ensimmäistä kertaa, ja hups vaan, edelleen yhdessä ja naimisissakin. Olen nainen, 34-vuotias. Lapsia ei ole.

Loppuelämän suhteelta tämä vähän tuntuu, kun "aina" oltu yhdessä, koko aikuisikä enkä osaa kuvitella nukkuvani kenenkään muun vieressä enää öitäni. Jos ja kun tämä päättyy, olen sitten itsekseni.

Vierailija
8/14 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni 42-v ja 45-v olin, kun menimme naimisiin.

Vierailija
9/14 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko vaikka kihlautumisesta, olin 25. Siitä on nyt 33 vuotta.

Vierailija
10/14 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuohon vastaisi? Vakiinnuin parikymppisenä, mutta se ei kestänyt loppuelämää. Nyt olen vakiintunut toisen kerran,

Miten voi olla vaikeaa ymmärtää sanat loppuelämäsi suhteeseen? Selkeästi se ei ollut loppuelämän suhde kun se kerran päättyi.

Vierailija
11/14 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos vakiintui, mutta puolison loppuelämä jäi oleellisesti lyhyemmäksi?

Vierailija
12/14 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän vaikea ennustaa näin 32-vuotiaana, kestääkö suhteeni loppuelämän, mutta vakiinnuttu on yli kymmenen vuotta sitten. Lapsia ei ole, eikä tule. 

Vierailija
13/14 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaana jäin leskeksi ja vauvan yksinhuoltajaksi.

Neljä vuotta myöhemmin rakastuin tähän nykyiseen rakkauteeni, jonka kanssa toivottavasti saamme olla yhdessä pitkään. Nyt yhteisiä vuosia on 17.

Vierailija
14/14 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme molemmat 19-vuotiaita tavatessamme, mies kosi puoli vuotta tapaamisesta, naimisiin 20-vuotiaina. Tällä tiellä on tarkoitus jatkaa. Lapsia on viisi jos se liittyy tähän sitten.

N36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme