Missä iässä vakiinnuit loppuelämäsi suhteeseen?
Missä iässä vakiinnuit loppuelämäsi suhteeseen? Kerro myös sukupuolesi, ikäsi ja lasten lukumäärä sekä se että ovatko lapset tuosta suhteesta.
Kommentit (14)
Paha vielä sanoa, onko tämä "loppuelämäni" suhde - nyt tuntuu siltä ja totta kai toivon niin. Aloimme seurustella 19-vuotiaina, naimisiin 23-vuotiaina, nyt olemme 28-vuotiaita ja perheessä kaksi lasta. Tässä on edessä arviolta 60 vuotta peliaikaa joten mitä tahansa voi vielä tapahtua.
Kompakysymys, koska harva tietää kauanko tulee itse elämään, saati se kumppani sitten.
Mun sisko meni kimppaan teini-iässä ja ovat nykyään 4 kymppisiä
Teininä, eli olin silloin 17-vuotias, tänä vuonna täytän 44. Olen nainen, yksi lapsi (kohta 15v) on tästä suhteesta. Naimisissa ollaan oltu kesällä 17 vuotta, yhdessä ensi syksynä 27 vuotta. Toivon toki, että tämä on loppuelämän suhde.
Teininä 18-vuotiaana aloin seurustella ensimmäistä kertaa, ja hups vaan, edelleen yhdessä ja naimisissakin. Olen nainen, 34-vuotias. Lapsia ei ole.
Loppuelämän suhteelta tämä vähän tuntuu, kun "aina" oltu yhdessä, koko aikuisikä enkä osaa kuvitella nukkuvani kenenkään muun vieressä enää öitäni. Jos ja kun tämä päättyy, olen sitten itsekseni.
Tapasin mieheni 42-v ja 45-v olin, kun menimme naimisiin.
Lasketaanko vaikka kihlautumisesta, olin 25. Siitä on nyt 33 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuohon vastaisi? Vakiinnuin parikymppisenä, mutta se ei kestänyt loppuelämää. Nyt olen vakiintunut toisen kerran,
Miten voi olla vaikeaa ymmärtää sanat loppuelämäsi suhteeseen? Selkeästi se ei ollut loppuelämän suhde kun se kerran päättyi.
Entä jos vakiintui, mutta puolison loppuelämä jäi oleellisesti lyhyemmäksi?
No vähän vaikea ennustaa näin 32-vuotiaana, kestääkö suhteeni loppuelämän, mutta vakiinnuttu on yli kymmenen vuotta sitten. Lapsia ei ole, eikä tule.
20-vuotiaana jäin leskeksi ja vauvan yksinhuoltajaksi.
Neljä vuotta myöhemmin rakastuin tähän nykyiseen rakkauteeni, jonka kanssa toivottavasti saamme olla yhdessä pitkään. Nyt yhteisiä vuosia on 17.
Olimme molemmat 19-vuotiaita tavatessamme, mies kosi puoli vuotta tapaamisesta, naimisiin 20-vuotiaina. Tällä tiellä on tarkoitus jatkaa. Lapsia on viisi jos se liittyy tähän sitten.
N36
Mitä tuohon vastaisi? Vakiinnuin parikymppisenä, mutta se ei kestänyt loppuelämää. Nyt olen vakiintunut toisen kerran,