Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tilaan taksin kun puhelimellani ei pääse maksullisiin numeroihin?

Vierailija
21.05.2019 |

Enkä voi lainata kenenkään puhelinta/tunne ketään kuka voisi soittaa sen puolestani.

Kommentit (6)

1/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

purat sen kiellon siksi aikaa kun soitat. Toinen,kävelet tolpalle ja kysyt sieltä,kolmas,otat lennosta

Vierailija
2/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksi lennosta? Joinain päivinä kylätietä ei kulje kuin naapurin koira tai joku peräkylän isäntä hytittömällä traktorilla. Tervetuloa käymään maalla. Lähimpään kaupunkiin 160 km.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taksi lennosta? Joinain päivinä kylätietä ei kulje kuin naapurin koira tai joku peräkylän isäntä hytittömällä traktorilla. Tervetuloa käymään maalla. Lähimpään kaupunkiin 160 km.

No tämä. Asun keskellä ei mitään.

Ap

Vierailija
4/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä auttaako tämä just sinua. Mulla ei ole nyt enempää aikaa, mutta tutki itse lisää, miten voisi netistä tilata. 

https://www.taksini.fi/

Vierailija
5/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla noin avuton??  Poista puhelimesta se kielto, niin voit sen taksin soittaa.

Vierailija
6/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän paikallisella taksiyhtiöllä nettisivut tai jopa mobiiliappi, jolla taksin voisi tilata?

Ihan vaan tiedoksi edellisille vastaajille, että joillain ihmisillä on käytössä työsuhdepuhelin, joissa saattaa olla liittymässä palvelunumeroesto. Tällaisia ei itse muutellakaan. (onneksi itselläni ei ole enää tuota ongelmaa, mutta joskus oli)