Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä leipoisin huomiseen kokoukseen?

Vierailija
18.05.2019 |

Mun vuoro tehdä makeat, 10-15 hengelle, ei lapsia, epävirallinen harrastusporukan kokous, joka on kerran kuukaudessa. Sovitaan aina että joku tekee suolaiset ja joku makeat. Ei muita rajoitteita, laktoositon riittää.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raparperipiirakka ja vaniliakastike tai vaniliavaahto. Melko pienellä vaivalla valmistuu isolle joukolle.

Vierailija
2/15 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois täältä kyselemästä. Olisit leiponut jo tässä ajassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo raparperia. Muuten voisin kyllä tehdä. Lähikauppaan Saleen on 200 metriä ja se on auki 22 saakka, joten ostaa voin mitä vaan, mitä sieltä saa,  Kauemmaksi en jaksa  (lue=viitsi) lähteä. Perustarvikkeet on kyllä kotona, munat, sokerit, jauhot, mausteet yms. 

Vierailija
4/15 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipomon täti leipoo. Sieltä voi hakea kokouspullat.

On muuten ällöttävää, kun porukka tuo niitä itse leipomiaan tekeleitä. Ei hygieniakoulutusta. Monilla on tapna nuoleskella näppejään kun leipovat/laittavat ruokaa. Pöydät pyyhitään vähän sinne päin ja haisevalla tiskirätillä. Yök!

Vierailija
5/15 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pois täältä kyselemästä. Olisit leiponut jo tässä ajassa!

En mä nyt leivo, aamulla vasta. Niin ja pitäisi pystyä kuljettamaan polkupyörällä, se oli oleellinen tieto. Muffinssit ja pullat on helpoimpia, mutta tylsiä. 

Vierailija
6/15 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten ällöttävää, kun porukka tuo niitä itse leipomiaan tekeleitä. Ei hygieniakoulutusta. Monilla on tapna nuoleskella näppejään kun leipovat/laittavat ruokaa. Pöydät pyyhitään vähän sinne päin ja haisevalla tiskirätillä. Yök!

Minulla on hygieniakoulutus, myös siisti keittiö ja puhdistan aina pöydät ennen leivontaa erikseen. 

T. ap. 

Vierailija
7/15 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hygieniakoulutus, myös siisti keittiö ja puhdistan aina pöydät ennen leivontaa erikseen. 

T. ap. 

Ps. Oletko koskaan käynyt leipomoissa :D? Minä olen...

T. ap. 

Vierailija
8/15 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaa raparperit kirpeillä omenoilla.

Vierailija
9/15 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko porkkanoita? Tee porkkanakakku. Maistuu paremmalta kun teet jo tänään ja laitat yöksi jääkaappiin.

Vierailija
10/15 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites mokkapalat ? Ne on helppo tehdä.

Vierailija
11/15 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. ap. 

T. ap. 

Olen. Ja tiedän myös mitä leipomoita välttää ja missä asiat hoidetaan :\

Vierailija
12/15 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. ap. 

T. ap. 

Olen. Ja tiedän myös mitä leipomoita välttää ja missä asiat hoidetaan :\

Jep. Osa leipomoista toimii asianmukaisesti ja siististi, osa ei. Näin on myös kotileipureiden suhteen. On tossa yhdistyksessäkin yksi leipuri, jonka tuotoksia en todellakaan syö. Mulla on kummasti aina joku maha kipee just kun on hänen vuoronsa tuoda, niin on parilla muullakin. Tai joku tuo jotain kaupasta jollain tekosyyllä. 

Vierailija
13/15 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rakastaa tätä. Ei muuten jää muruakaan , maksaa alta 10eukkua. IHANA ! ! 

Fazer poutapäivä kakkurulla (laktoositon). Googlaa .. löytyy hyvin kaupoista.

Vierailija
14/15 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/15 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kakkurullaa olis sopiva 10-15 hengelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi