Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh, kertokaa luottokortin lyhennyksistä, meneekö aina tilinhoitomaksu jos maksaa laskun tyhjäksi mutta on kuukausivelotteinen palvelu?

Vierailija
18.05.2019 |

Mulla on pieni velka mastercardilla joka ei tunnu lyhenevän koskaan. Lisäksi sieltä menee netflix 13,00 kerran kuukaudessa. Nyt rupesin oikein ihmettelemään tuota laskua, että koron nyt ymmärrän mutta joka kuukausi menee 3 euroa tilinhoitomaksua? Jatkuuko tämä jos vaikka kesälomarahoista maksan luoton pois mutta pidän edelleen netflixin. Kustantaako netflix mulle sitten kuitenkin 13,00 + 3,00 joka kuukausi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilinhoitomaksu menee joka kuukaudelta jolla sinulla on (vanhaa) velkaa.

Jos maksat kaikki aina kerralla pois (siis kk:n laskun) ei tilinhoitomaksua mene.

Vierailija
2/2 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilinhoitomaksu menee joka kuukaudelta jolla sinulla on (vanhaa) velkaa.

Jos maksat kaikki aina kerralla pois (siis kk:n laskun) ei tilinhoitomaksua mene.

Kiitos vastauksestasi. Olin ajatellut laittaa lomarahat säästötilille mutta täytyy lyhentää tuo kortti ensin tyhjäksi. Ei ole mitään järkeä maksaa noin paljon sivukuluja ja pitää rahoja toisella tilillä säästössä.

Velka kertyi kun jouluna jouduin luotolta lainaamaan ja sitten kierrettä jatkuikin pidemmälle kuin oli tarkoitus. Nyt sentään ei enää uutta luottoa ole tullut pariin kuukauteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla