Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten alkoholistit saavat kumppaneita? Eikö ulkonäkö jo varoita

Vierailija
18.05.2019 |

elintavoista?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso muna

Vierailija
2/19 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla, varsinkin nuorena, se näkyy yllättävän vähän ulkonäössä vaikka märkää menee. Ja useinhan ne alkkikset kumppaneiksi päätyvät ovat läheisriippuvaisia eli vähintään alitajuisesti hakevatkin sitä. Tuttu kuvio jo lapsuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle ulkonäkö ei ole valintakriteeri vaan persoona ja muut sisäiset jutut. Alkoholisti voi olla se herkkä ja syvällinen ihana ihminen, jollaista on aina etsinyt. Sattuu nyt vaan olemaan sairas. Eikä sitä ihastuessaan aina näe kaikkea realistisesti muutenkaan.

Vierailija
4/19 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Matilla aina riitti vientiä? Tavat ja teot oli kuitenkin tunnettuja.

Vierailija
5/19 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kuvittelevat että alkoholisti on syrjäytynyt rähjäinen tyyppi, niin eivät osaa tunnistaa sitä kohteliasta hyvään pukuun pukeutunutta, hyvässä työssä olevaa joka ilta "laadukasta giniä" harrastuksenaan juovaa tyyppiä alkoholistiksi.

Vierailija
6/19 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan oma ihmistyyppinsä (yleensä nainen), joka näitä rupeaa hyysäämään. Toki voi olla naiiviuttakin ja rakastumisen tuomaa sokeutta, ettei heti ymmärretä ongelman laatua. Tuo sairaushan on myös asteittain pahenevaa sorttia.

Vierailija
7/19 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelle ulkonäkö ei ole valintakriteeri vaan persoona ja muut sisäiset jutut. Alkoholisti voi olla se herkkä ja syvällinen ihana ihminen, jollaista on aina etsinyt. Sattuu nyt vaan olemaan sairas. Eikä sitä ihastuessaan aina näe kaikkea realistisesti muutenkaan.

Taudin edetessä sitä herkkää ja ihanaa ihmistä vaan näkee jatkuvasti harvemmin.

Vierailija
8/19 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska seuramies. Ja aina löytyy niitä, jotka kuvittelevat olevansa se poikkeus, joka kesyttää ja rauhoittaa hulivilin. Ja tietysti jo mainittu läheisriippuvuus selittää.

Vierailija
9/19 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska seuramies. Ja aina löytyy niitä, jotka kuvittelevat olevansa se poikkeus, joka kesyttää ja rauhoittaa hulivilin. Ja tietysti jo mainittu läheisriippuvuus selittää.

Niinhän tämä Piakin Maria Veitolan yökyläohjelmassa kertoi uhonneensa kavereilleen, että vielä kesyttää Nykäsen tms. ennen kuin he olivat edes suhteessa.

Vierailija
10/19 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan oma ihmistyyppinsä (yleensä nainen), joka näitä rupeaa hyysäämään. Toki voi olla naiiviuttakin ja rakastumisen tuomaa sokeutta, ettei heti ymmärretä ongelman laatua. Tuo sairaushan on myös asteittain pahenevaa sorttia.

Millainen sitten (ihmistyyppi)?

Vierailija
11/19 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varoita aina ulkonäkö elintavoista. Itse olen hoikka ja ihan simpsakka nuori alkoholisti, ja sain kuin sainkin normaalin, terveen kumppanin. Alkoholismi tuli esiin vasta keskustelun kautta.

Olin tosin ollut jo jonkun aikaa juomatta kun tapasimme. En silti koskaan ole ollut resuisen näköinen ”ilmiselvä alkkis”, ehkä vähän turvonnut aika ajoin.

Mies ei hylännyt, kun alkoholismi selvisi. Tehtiin pelisäännöt ja niillä mennään.

Vierailija
12/19 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli etäinen alkkis isä eikä ole mitenkään edes alitajuista ja huomaatonta, että kiinnostun päihderiippuvaisista ja henkisesti sairaista ihmisistä. En osaa olla normaalin kanssa, tulee paniikki sen sitoutumisen halusta ja siitä, että odottaa minulta normaaleja kommunikoinnin taitoja ja läheisyyttä. En seurustele omaksi ja toisten parhaaksi

Vierailija
13/19 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varoita aina ulkonäkö elintavoista. Itse olen hoikka ja ihan simpsakka nuori alkoholisti, ja sain kuin sainkin normaalin, terveen kumppanin. Alkoholismi tuli esiin vasta keskustelun kautta.

Olin tosin ollut jo jonkun aikaa juomatta kun tapasimme. En silti koskaan ole ollut resuisen näköinen ”ilmiselvä alkkis”, ehkä vähän turvonnut aika ajoin.

Mies ei hylännyt, kun alkoholismi selvisi. Tehtiin pelisäännöt ja niillä mennään.

Millaiset on ne säännöt? Toimiiko?

Vierailija
14/19 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiset on ne säännöt? Toimiiko?

Minä en ota pisaraakaan, vaikka mies joisi normaalisti saunakaljansa. Hyvin toimii.

Vierailija
15/19 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/19 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

down

Vierailija
17/19 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

H

Vierailija
18/19 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoivavietti ja isä ollut siten joskus samanlainen.Kun useinkaan sitten hermoja pätkän vertaa niin rähjä purkautuminen menee tunteiden piikkiin?

Vierailija
19/19 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilainen maku