Mitä suolaista voisi leipoa jo edellisen päivän iltana, kun tapahtuma on seuraavana päivänä illalla?
Arkipäivät, joten olen töissä. Makeat on helppo, kun on paljon sellaista, mikä on jopa parempaa vetäytymisen jälkeen, mutta suolainen lyö tyhjää. Teen aina samana aamuna kaikki, mutta työpäivänä en oikein ehdi.
Kommentit (5)
Piirakat menee vielä seuraavana päivänä. Pasteijat myös.
En ole kyllä koskaan piirakoitakaan leiponut edellisenä päivänä ja tuossa olisi lähes vuorokausi välissä. Itse en siis ole järjestämässä, mutta mulla on ollut tapana leipoa tähän tapahtumaan ja olen yleensä ollut vastuussa suolaisesta puolesta. Näitä ei yleensä ole ollut arkipäivänä, mutta nyt päättivät näin. Voileipäkakku ei mielestäni ole hyvä tehdä lähes vuorokautta etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä koskaan piirakoitakaan leiponut edellisenä päivänä ja tuossa olisi lähes vuorokausi välissä. Itse en siis ole järjestämässä, mutta mulla on ollut tapana leipoa tähän tapahtumaan ja olen yleensä ollut vastuussa suolaisesta puolesta. Näitä ei yleensä ole ollut arkipäivänä, mutta nyt päättivät näin. Voileipäkakku ei mielestäni ole hyvä tehdä lähes vuorokautta etukäteen.
Se nimenomaan kannattaa tehdä aiemmin.
Levypiirakka liha- ja kasvistäytteillä valmiiksi pelleille leivottuna jääkaappiin. Paistat kun tulet töistä. Sieni- ja savukalasalaatit ja coleslaw mehustuvat jääkaapissa paremmiksi kun tekee edellisenä päivänä.
Voileipäkakku? Suolainen piirakka?