Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein aiemmin keskustelun miehestä, joka ghostasi minut (keskustelu poistettiin jostain syystä?) ja näin asia eteni...

Vierailija
16.05.2019 |

Noin puolitoista viikkoa sitten pyysin todella vanhaa tuttavaani treffeille joku ilta, johon hän vastasi myöntävästi, mutta hiljeni tämän jälkeen. En tiedä kuinka moni muistaa tämän keskustelun...

No tarina jatkui niin, että mies vastasi sitten lopulta minulle ja ehdotti päivää treffeille ja nähtiin. Ja oli juuri niin ihanaa jutella ja vaihtaa ajatuksia kuin ajattelinkin. Nyt tämän jälkeen ollaan aktiivisesti viestitelty, mutta toisen näkemisen sopiminen onkin ollut oma haasteensa.

Ensimmäisten treffien päätteeksi mies kyseli, koska olen taas maisemissa.. Pyysi ilmoittelemaan, jotta voitaisiin nähdä. Ilmoitin, mutta mies ei ottanut puheeksikaan tapaamista. Itse olen pari kertaa ehdottanut tapaamista, mutta mies toteaa aina vain, että "Nähdään! :)" tai "Laitellaan viestiä! :)". Kumminkin oma-aloitteisesti kirjoittelee viestejä, kyselee kuulumisia jne. Eilen sitten kysyin, että "Nähdäänkö huomenna? :)" ja tähän mies totesi, että "Monen aikaa ajattelit? Ilmoittelen aamulla... :)". Noh, en saanut viestiä aamulla vaan vasta myöhään iltapäivällä, että ei voi nähdä, koska on väsynyt ja kättä särkee (on puhunut väsymyksestä ja särystä jo viikon)… Totesin tässä vaiheessa, että itse en enää ehdottele tapaamisia vaan oletan, että jos hän haluaa vielä nähdä niin hän itse sen ilmaisee oma-aloitteisesti. Seuraavassa viestissä taas sivuutti tuon ja paapatti vain kuulumisiaan. Miten raivostuttavaa.

Mitä ihmettä teen? Tekisi mieli lopettaa viesteihin vastailu, kun on niin vaikeaa sopia näkemistä... Vastaanko ystävällisesti vain viesteihin, mutta en viittaa sanallakaan tapaamiseen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa enää mitään

Vierailija
2/8 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastailisi miehen viesteihin. Kaipaa vaan huomiota!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs itse ajattelet, onko mies innokkaana :)

Vierailija
4/8 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestiä että et ole oikeastaan kirjoittelijatyyppiä ja mielellään kyllä juttelet mutta kasvokkain, et kirjoittele. Ja sitten jäät odottamaan haluaako tavata vai ei.

Vierailija
5/8 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita viestiä että et ole oikeastaan kirjoittelijatyyppiä ja mielellään kyllä juttelet mutta kasvokkain, et kirjoittele. Ja sitten jäät odottamaan haluaako tavata vai ei.

Totuus nimenomaan on se, että tuollainen minä olen! Raivostuttavaa on turhat viestit. Tykkään jutellessa nähdä toisen ilmeet, eleet ja reaktiot. Viestitellessä tykkään sopia käytännön asioista ja muista tärkeistä asioista, mutta en vaihdella turhia kuulumisia. 

ap

Vierailija
6/8 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, mutta näyttää siltä, ettei mies ole niin innokas tapaamaan kuin sä. Älä viestittele enää ainakaan tapaamisehdotuksia.

Vierailija
7/8 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee sua varalla, eli sopii menot ensin toisen kanssa ja tapaa sut jos on aikaa. Saattaa olla ihan varattukin. Sinuna en tapaisi enää. Ihastut vain lisää ja sit on vielä vaikeampi lopettaa.

Vierailija
8/8 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitänee sua varalla, eli sopii menot ensin toisen kanssa ja tapaa sut jos on aikaa. Saattaa olla ihan varattukin. Sinuna en tapaisi enää. Ihastut vain lisää ja sit on vielä vaikeampi lopettaa.

Voi tietysti pitää varallakin, mutta voi myös haluta olla yhteyksissä kaveripohjalta harvakseltaan. Ei ainakaan ole mistään vakavammasta suhteesta kiinnostunut, joten ei kannata olla aktiivinen enää. Jos kaksi kertaa ehdottaa tapaamista ja mies jättää huomiotta vihjeet, niin homma on aika selvä. Ei saa ahdistella ja pommittaa viesteillä, yleensä miehet syyllistyy tuohon, ei naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi