Suomalaiset eivät tunnu tajuavan, miten suuri valta EU:lla on maamme hyvinvointiin, joten ÄÄNESTÄ!!!
Olemme EU:n vallan alla, joten sieltä käsin se suuri valta maahamme tulee - Älä siis ole niin tyhmä, että jätät äänestämättä.
EU-vaalit ovat vähintään yhtä tärkeät kuin eduskuntavaalitkin - Kenelle siis haluat antaa vallan Brysseliin päättämään maamme asioista???
Kommentit (13)
Äänestin jo Huhtasaarta ja kaverini äänesti Arto Luukkasta jo heti eilen.
Suomi takaisin!! Ääni Huhtasaarelle!!
Kävin tänään äänestämässä Hautalaa.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään äänestämässä Hautalaa.
Eipä taida paljon ääniä saavan.
En ole vielä päättänyt ketä, mutta perussuomalaista kumminkin.
Vaalikone tyrkyttää kovasti Sebastian Tynkkystä ja Laura Huhtasaarta. Vielä kypsyttelen kumman numeron laitan lappuseen.
Kannattaa tehdä vaalikonekysely, että kenen mielipiteet on lähinnä omia ja äänestää sitten häntä.
Jos haluaisi esimerkiksi, että monikansallisten yritysten valta kaventuisi, niin ketä pitäisi äänestää. Siis jos on vasemmalle taipuva vihreämielinen ihminen. Ainut puolue, joka vastustaa vapaakauppaa ja suuryritysten lobbauskoneistona toimivaa Eu:ta, on persut. Ehkä joku kommunistinen puolue, mutta nehän ei ole ihan vallan kahvassa.
Tässä on oikeasti iso aukko, johon tarvittaisiin joku uskottava ehdokaspuolue. Kaikki muuta paitsi Persut on Eu myönteisiä, eikä niitä vaan moni voi todellakaan äänestää muiden arvojensa takia.
Vierailija kirjoitti:
Vaalikone tyrkyttää kovasti Sebastian Tynkkystä ja Laura Huhtasaarta. Vielä kypsyttelen kumman numeron laitan lappuseen.
Mulle kone kehoitti äänestämään joko ensin tullutta Hakkaraista tai sitten Huhtasaarta, mutta Huhtasaarta kumminkin äänestin.
Mulle vaalikone ehdotti RKP:tä. En muista ehdokkaiden nimiä, mutta kaikki 18 osuvinta olivat RKP:stä. En ole koskaan missään vaaleissa edes harkinnut äänestäväni RKP:tä, joten vaalikoneen antama tulos oli yllätys. EOP olisi varmaan sopivin puolue ideolgialtaan, mutta liian pieni puolue. Löysin kuin löysinkin sopivan ehdokkaan, mutta puolue on Kokoomus :D :D Kai mä sitten äänestän kokkaria.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin jo Huhtasaarta ja kaverini äänesti Arto Luukkasta jo heti eilen.
Itse äänestin Huhtasaarta. Hyvä valinta. Suomi ja päätäntävalta omista asioista takaisin.
Hopi hopi äänestämään.