Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luuletteko että todella sivistyneissä kodeissa isä katsoo pelivideoita ja lapset tubettajia?

Vierailija
16.05.2019 |

Eivät todellakaan :)))

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä!

Vierailija
2/18 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelit on ihan hyvä saasteeton harrastus, verrattuna vaikka juomiseen, mutta ei pelaajat ja tubettajat todellakaan mitään maailman älymystöä ole. Harva tubettaja varsinkaan puhuu koskaan mitään, millä on merkitystä. Pewdiepietä en ole koskaan tajunnut. Kai sitä katsoo naiset kun se on ihqdaa tms.

Vierailija
4/18 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tämä!

Vierailija
5/18 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se äiti ei tee todella sivistyneessä kodissa? Miks vaan isä ja lapset ei tee? Vai tiedätkö itsekään, kun veikkaan että 'todella sivistyneessä' perheessä ei äiti kirjoittele vauvapalstalle...

Vierailija
6/18 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elämä olisi tylsää, jos pitäisi elää muiden ihmisten toiveiden ja odotusten mukaisesti. Pidän jatkossakin hauskaa lasten kanssa tehden asioita mistä me tykkäämme-

Vierailija
7/18 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että todella sivistyneissä kodeissa kilpaillaan paremmuudesta, vertaillaan ihmisarvoa tai pädetään siitä tällä palstalla. :D

Ei todellakaan!

Vierailija
8/18 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtorimieheni oli varsinkin ennen kova pelaamaan, nykyään kylläkin vähemmän. Itse olen yliopiston käynyt ja seuraan joitakin tubettajia. Ja joo, Pewdiepieta seurasin monta vuotta myös.

Luemme myös melko paljon kirjoja.

Vierailija
9/18 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roni Bäck ja Miklu ovat suht suosittuja tubetteja. Vanhemmat lääkäreitä. Kyllä mä koen, että lääkäriperhe olisi suht sivistynyt. Pojat kiroileekin sivistyneesti ja silti niin aidosti, se helkkari tulee sieltä.

Vierailija
10/18 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tohtorimieheni oli varsinkin ennen kova pelaamaan, nykyään kylläkin vähemmän. Itse olen yliopiston käynyt ja seuraan joitakin tubettajia. Ja joo, Pewdiepieta seurasin monta vuotta myös.

Esim insinöörin koulutus ei ole sivistävää, sen tietää kuka tahansa. Todellinen sivistyneisyys on laajaa lukeneisuutta, ei jonkun yhden fakkialan osaamista.

Vierailija
11/18 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen sinkku, ei tarvitse mielistellä ja elää kuten joku reikä haluaa.

Vierailija
12/18 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole isä, niin saan katsoa pelivideoita ihan rauhassa.

- Filosofian tohtori

Vierailija
13/18 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim insinöörin koulutus ei ole sivistävää, sen tietää kuka tahansa. Todellinen sivistyneisyys on laajaa lukeneisuutta, ei jonkun yhden fakkialan osaamista.

Kaikki tutkinnot ovat fakkitutkintoja, eihän voi tulla missään mestariksi jos ei keskity siihen yhteen asiaan. Lukeneisuus taas on ihan jokaisen saatavilla, jos intoa löytyy.

Vierailija
14/18 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha miten ap voi olla näin pihalla.

Vierailija
15/18 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se eskapismiksi käy tohtoreillakin nuo pelivideot.

Vierailija
16/18 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt miksi jostain pelistä pitää katsoa 20 tuntia pelivideota ennen kuin sen ostaa itselleen ja kokeilee sen pelaamista. Suuri osa nykypeleistä on pelattu 20 tunnissa ja nopeammin joten eihän tuossa jää itselle mitään uutta löydettävää kun kaikki on jo nähty videolla. Pahimmillaan sama tyyppi menee seuraavaksi haukkumaan pelin joka paikkaan että pas*a peli, ei mitään yllätyksellistä ja pelaaminen oli pelkkää tylsää puurtamista.

Vähän kuin elämän elämisen sijaan katsoisit pelkästään telkkarista ohjelmia joissa muut tyypit elävät, esim. ostavat asuntoja, laihduttavat, kilpailevat yksinkertaisissa kisoissa tai ihan vaan elelevät ja kamerat kuvaavat. Metatasolle päästäisi jos tehtäisi ohjelma jossa porukka katselee telkkaria...

Hetkinen! Taisin keksiä miksi tämä nyky-yhteiskunta on niin outo ja miksi porukka tuntuu äänestävänkin kuin olisi mikäkin idols-kisa jossa omaa kandidaattia kannatetaan loppuun asti. Seurauksiahan telkkariohjelmien suurkuluttaja ei ajattele koska telkkarin maailma on olemassa vain telkkarissa. 

Vierailija
17/18 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun eskarissa (70-luvun alussa) yksi tyttö rupesi pilkaamaan hoitajaa, joka luki Hesaria. 

"Marjatta on mies, Marjatta on mies, lällä lää"

Marjatta-rouva sitten vähän hämmentyneenä kysyi, että miksi noin ajattelet. Ihan naisellinen nainen oli kiharoineen. 

"No kun sä luet sanomalehteä". 

Eli tässä lapsiraukan kodissa sanomalehden luku oli rajattu vain isään : D

Mutta joo...  Harvoin ne pelien pelaajat mitään historioitsijoita ovat tai edes jotain lukion kemian opettajia. Varmaan joskus näitäkin, mutta eiköhän ne lähinnä ole peruskoulun nippa nappa käyneitä kaljaveikkoja. 

Vierailija
18/18 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta joo...  Harvoin ne pelien pelaajat mitään historioitsijoita ovat tai edes jotain lukion kemian opettajia. Varmaan joskus näitäkin, mutta eiköhän ne lähinnä ole peruskoulun nippa nappa käyneitä kaljaveikkoja. 

Täh?

Kyllähän nyt hyvänen aika pelejä pelaavat ihan kaikenlaiset ihmiset. Sattumalta muuten niistä kolmesta pelivideoiden tekijästä, joita säännöllisen epäsäännöllisesti seuraan, kaksi on tohtoreita ja kolmannellakin on korkeakoulututkinto (käsittääkseni batchelor of science eli vastaa Suomessa suunnilleen kandia). Itse olen maisteri.

Omassa lähipiirissäni suurin osa pelaa ainakin jonkin verran ja suurin osa on myös korkeakoulutettuja.