Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi hitto! En kyllä enää osta näitä halpamerkki ranskalaisia

Paha maku jäi
15.05.2019 |

En pystynyt syömään kun pari perunatikkua, haju ja maku ihan kamala. Ne haisee ihan korvantaustalle. Lukee että auringonkukkaöljyä olis. Taitaa olla kuitenkin jotain eltaantunutta valaanrasvaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla harvoin saa hyvää.

Vierailija
2/11 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lidlin? En itekään pysty niitä syömään. Mies ostaa joskus. Ite ostan vaan mummon ranskalaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lidlin? En itekään pysty niitä syömään. Mies ostaa joskus. Ite ostan vaan mummon ranskalaisia.

Alepasta ostin ei ollut Lidlin. Joo oon kans josus niitä maistanut, ei kovin hyviä. Joskus muinoin ne oli hyviä. En tiedä millä ne nykyään pilaa noi ex-hyvät ranskalaiset.

Vierailija
4/11 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko X-tra merkkisiä?

Tein itse saman virheen ja voin kertoa, että maku ei parane edes tuunaamalla 🤮

Vierailija
5/11 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä ne suorat poimuttamattomat ranskalaiset ovat hyviä ja halpoja (1,50 euroa/kilo).

Vierailija
6/11 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vatsalaukku turpoaa kun syö LIDLin niitä suoria ja paksuja punasessa pussissa olevia ranskiksia, todella raskas olo. Pidän vähän taukoa niistä.

Vierailija
7/11 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yllättynyt miten moni tuhlaa rahojaan tuollaisiin turhakkeisiin. 

Vierailija
8/11 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yllättynyt miten moni tuhlaa rahojaan tuollaisiin turhakkeisiin. 

Pelkällä sidukalla ja suklaalla ei elä. Pitää olla myös jotain tukevampaa.

Vierailija
9/11 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette tee itse? Kilo tai pari pottuja pilkotaan tikuiksi, öljytään ja paistetaan. Tähän voi orjuuttaa lapset mukaan niin pottujen pilkkominen tapahtuu hetkessä.

Vierailija
10/11 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä ne suorat poimuttamattomat ranskalaiset ovat hyviä ja halpoja (1,50 euroa/kilo).

Tuollakin rahalla saisi kaksi kiloa oikeita perunoita, joista riittäisi parillekin aterialle. Mutta ei, suomalainen itkee kuinka ruoka on kallista, eikä rahat riitä.

Vierailija
11/11 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollakin rahalla saisi kaksi kiloa oikeita perunoita, joista riittäisi parillekin aterialle. Mutta ei, suomalainen itkee kuinka ruoka on kallista, eikä rahat riitä.

Höpöhöpö. 1.50 valmiiksi kuorituista ja pilkotuista on ihan naurettavan halpa hinta. Jos siis sellaisia haluaa syödä. Kannattaa joskus laskea hintaa myös omalle työlle. Se tietty noissa halpisranuissa ja vastaavissa on ongelmana että niissä tulee ne halpisöljyt yleensä mukana, ja ne ei ole terveellisiä.