Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi karkkipussit ei voi avautua päältä kuten ennen?!

Vierailija
15.05.2019 |

Pitää tehdä siihen sivuun repeämä. Ja sitten se repeytyy lisää ja lisää. Lopulta karkit valuvat ulos. Ärsyttävää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt. Todella ärsyttävää. Olen ratkaissut asian niin että leikkaan saksilla yläosasta koko matkalta 2cm pois niin että se pussi jää kokonaan auki.

Vierailija
2/12 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi , että ihmiset söisivät koko pussin kerralla tyhjäksi. Joku myynninedistämiskikka se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeirueiei kirjoitti:

Samaa miettinyt. Todella ärsyttävää. Olen ratkaissut asian niin että leikkaan saksilla yläosasta koko matkalta 2cm pois niin että se pussi jää kokonaan auki.

Aina ei ole niitä saksia mukana.

Olin junassa viime viikolla ja todella pelkäsin avata sitä karkkipussia.

Ja tietenkin melkein se koko pussi repesi.

Vierailija
4/12 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mieltä, nuo repäisemällä avattavat karkkipussit ovat kauheita.

Vierailija
5/12 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkipussit aukeavat "todella hyvin".

Mutta karkkiaskit tarvitsee jotain puukkoa avaamiseen.

Vierailija
6/12 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, niiden ei ole enää tarkoituskaan aueta ylhäältä? No minä jo luulin että onko vain näppivoimat heikentyneet. Saksillahan se pitää tosiaan avata.

Vierailija
7/12 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä muutos selitettiin aikoinaan sillä, että se yläosan sauma kestää nyt paremmin telineessä roikottamista. Samalla joku väitti että pussi aukeaisi pohjasaumasta samoin kuin ennen vanhaan... En ole kokeillut.

Vierailija
8/12 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla sulkijalla nuo kaikki pussit.

Vierailija
9/12 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa avaamaan ne repäisypussit. Repäisyn jälkeen jatka repäisysaumaa kääntäen se poikittain pussin sivuun asti! Näin siihen muodostuu selkeä aukko, mikä ei suurene enempää. Jos teette vain pituussuuntaisen halkeaman, reikä suurenee ja suurenee koko ajan.

Vierailija
10/12 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repäskää se koko sivu auki ja kääntäkää se pussi kyljelleen (auennut puoli ylöspäin tietenkin).

Vierailija
11/12 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulkijalihas pitää pastillit sisällä.

Vierailija
12/12 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa avaamaan ne repäisypussit. Repäisyn jälkeen jatka repäisysaumaa kääntäen se poikittain pussin sivuun asti! Näin siihen muodostuu selkeä aukko, mikä ei suurene enempää. Jos teette vain pituussuuntaisen halkeaman, reikä suurenee ja suurenee koko ajan.

Ymmärrän tuon, mutta minulle se aukko ei riitä, täytyy päästä vapaasti hamuamaan kädellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan