Aiotteko illalla katsoa Euroviisujen semifinaaleja?
Kommentit (35)
Katsooko enään kukaan heteromies leimautumatta?
Vierailija kirjoitti:
Suomi ainakaan ei pääse, ikävä juttu tänä vuonna niin ihana kaksikko meillä.
Ihana?!
Olin ajatellut katsoa, mutta alkaakin niin kovin myöhään ja loppuu todella myöhään, että en näin arkipäivänä voi valvoa puoleenyöhön. Aamulla pitäisi olla pystyssä ennen kuutta, niin yöunet jäisivät liian vähäisiksi. Tosin torstain semin katson, koska ei ole niin väliä onko perjantaina silmät ristissä töissä. Pääsen silloin myös aiemmin kotiin kuin muulloin.
Onneksi tämä 1. semi on aika surkea musiikillisesti, niin ei ihan niin paljon harmita etten näe sitä. Tulokset näkee aamulla lehdistä.
Todellakin!
Vaikka pitääkin katsoa Areenasta – toivottavasti on tänä vuonna edes jonkinlaiset toimivat tekstitykset. 😤
Aion kannustaa kotimaatani, ei ole Suomi
Kyllä aion katsoa. Herkkujen ja mietojen alkoholijuomien voimalla :)
Aion katsoa vaikka olen aika varma siitä että ei päästä jatkoon. Mutta kun ei odota niin ei pety. Ja muuten mielenkiinnosta katson. Valitettavasti Daruden biisi on ihan mitäänsanomaton jonka unohtaa samantien kun sen on kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Minä luotan Suomen esitykseen.
Minä en.
Kyllä katson. Myös torstaina. Lauantaina onkin sitten perintiset euroviisubileet.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin!
Vaikka pitääkin katsoa Areenasta – toivottavasti on tänä vuonna edes jonkinlaiset toimivat tekstitykset. 😤
Ja tosiaan, Suomen oma esitys ei ole kiinnostanut enää vuosiin, lähinnä odotan millaiset kesäjytät muut maat tarjoaa.
Onko tietoa monentena suomi esiintyy tänään ?
Vierailija kirjoitti:
Aion katsoa vaikka olen aika varma siitä että ei päästä jatkoon. Mutta kun ei odota niin ei pety. Ja muuten mielenkiinnosta katson. Valitettavasti Daruden biisi on ihan mitäänsanomaton jonka unohtaa samantien kun sen on kuullut.
Valitettavasti niin ei ole - se *#&%" soi kokoajan päässä, kun sen kerran kuuli!!
Viro ja Ruotsi ne yhteen sopii, lauantaina ollaan finaalissa
Vierailija kirjoitti:
Monelta alkaa tänään?
21:25, jos telkku.comia on uskominen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelta alkaa tänään?
21:25, jos telkku.comia on uskominen!
Siinä tulee kaikkea viisukahvilaa tms ennen. 22.00 alkaa Eurovision lähetys Israelista.
Suomi ainakaan ei pääse, ikävä juttu tänä vuonna niin ihana kaksikko meillä.