Tapailemallani miehellä takapuoli kuin kardashianilla
Kommentit (20)
Onko hänkin käynyt pienennyttässä sukuelimensä kuten Kim?
En oo hetkeen nauranu mielikuvalle näin paljon.. 😂
Avaatko vielä, onko kyse lihaksista vai laardista?? Joillakin mm jääkiekkoa tai jalkapalloa pelanneella miehellä on tosi kehittynyt takalisto, mm mun miehellä ja pojalla. Näyttää hyvältä =)
Mutta sitten on tietty ne jostakin syystä takalistosta lihomiseen taipuvaiset tyypit, se on jotenkin vähän luonnotonta johtuen lähinnä siitä, että yleensä miehet lihoo vatsasta.
Äijä on siis ajan hermoilla. Kärsiikö vielä ilmasto ahdistuksesta?
Vieläkin tapailen häntä. Vaivaa tuo asia. Mies ei ole siis mitenkään kovin lihava.
Naurattaa ajatus että miehellä olisi kauhee tötterö :D
Mä näin pari päivää sitten terassilla tosi pulleapeppuisen miehen. Jotenkin hämmentävää, ei sellaisia yleensä näe. :D Ja ihan normaalipainoinen näytti olevan.
Mies on todella hyvä mies. Tuo on AINOA asia joka hänessä häiritsee. Hyvä työ, samat harrastukset, muuten komea, samat haaveet..
Olen törmännyt vastaavaan miekkoseen. Naama oli kuin adoniksella mutta se jäätävä ahteri latisti tunnelman ennen kuin mitään ehti tapahtua. Ei vaan pystynyt... Ja hoikka, lihaksikas tyyppi tämä.
Ei oo helppoo miehen elämä nykyään. Liian iso peppu, liian pieni pippeli, liian köyhä etc.
Näen jo kuinka tuun kertomaan tänne palstalle meidän häistä. :) Sitä odotellessa. :D Haluaisin kuulla kokemuksia muilta? Siis joku fyysinen ominaisuus tökkii aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Avaatko vielä, onko kyse lihaksista vai laardista?? Joillakin mm jääkiekkoa tai jalkapalloa pelanneella miehellä on tosi kehittynyt takalisto, mm mun miehellä ja pojalla. Näyttää hyvältä =)
Mutta sitten on tietty ne jostakin syystä takalistosta lihomiseen taipuvaiset tyypit, se on jotenkin vähän luonnotonta johtuen lähinnä siitä, että yleensä miehet lihoo vatsasta.
Siis miksi sä mainostat poikasi persettä?
Tällainen isoperseisten miesten haukkumisketju oli jo muutama vuosi taaksepäin... Paisui varmaan yli 20-sivuiseksi ennen kuin poistettiin. Miettikää jos samanlainen tehtäisi naisia rumentavista leveistä hartioista? Sen keskustelun odotettu elinaika olisi 2 minuuttia.
Istuu paljon perseellään. Työn takia tai ihan laiskuuttaan.
Budolajeissa kehittyy pakaralihakset isoiksi. Matalat asennot ja potkiminen tekee niistä massiiviset.
Kasvua edistää myös venyttely joka lisää lihaksen kokoa.
On yleisesti tiedetty termi tuo aikojen ainut ja edustuksellinen budoperse.
Kamppailulajien sankarit ovat vuosituhansia tuottaneet voimaa maasta jalkojen kautta kohti lantiota ja perselihakset ovat siinä tärkeässä osassa.
Hyi mikä mielikuva :D