Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pariisin matkaa suunnitteleva: harmittaako kuinka paljon että Notre Dame on suljettu vuosikausiksi?

Vierailija
12.05.2019 |

Kyseessä kuitenkin kaupungin yksi ehdottomasti ykköskohteita, etenkin kellotorniin kiipeäminen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Olen käynyt jo siellä. Olin Pariisissa pääsiäisenä lapsenlapseni kanssa. Käytiin Eiffelin tornisssa, Pariisin Disneylandissa, shoppailuun. Mukavaa oli.

Vierailija
2/9 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan siellä nyt vaikka mitä muutakin nähtävää ja Sainte Chapellen katedraali ihan vieressä huikaisevan kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän harmittaa, kun Pariisissa ollessamme emme käyneet Notre Damessa. Jonotimme aikamme niihin kellotorneihin, mutta emme jaksaneet odottaa. Oli elokuu, pahin turistisesonki, lämmintä 40 astetta ja kamalat jonot. Vietimme aikaa kyllä siinä kirkon edustalla ja pihalla. Sacre-Coeur-kirkossa kävimme, sekin oli kaunis. 

Vierailija
4/9 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan kyllä odottaa sen 5-10 vuotta kyllä. Sitten taas päässee.

Vierailija
5/9 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään.

Vierailija
6/9 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen Pariisissa käynyt, enkä tuonne osunut, eikä harmita. Järjettömät hinnat ja jonot joka nähtävyyteen. Ennen kiertelen kaupunkin ja nautin maisemista maantasalta.

Vierailija
7/9 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisissa aika menee muutenkin katuhuijareita paetessa joten ei.

Vierailija
8/9 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Pariisissa ja en keksi yhden yhtä syytä, miksi sinne pitäisi mennä. Siellä ei ole mitään hyvää ja varsinkaan nyt kun kaupunki on ihan mylläkässä, niin en edes ajattelisi mennä sinne. Koko kaupunki on teennäinen, tyly ja rahaa pitäisi olla työntämässä joka paikkaan. Ihmiset ovat koppavia ja kyllästyneitä turisteihin.

Vierailija
9/9 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Paris is a s**thole”