Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valittaminen kannatti (äitienpäivä)!

Vierailija
12.05.2019 |

Vedin viime vuonna itkupotkuraivarit, kun perheeni ei suostunut auttamaan yhtään ruoanlaitossa äitienpäivänä. Siis esim. kurkun leikkaaminen salaattiin tai lautasten laittaminen pöytään ei pyynnöistäni huolimatta onnistunut (oli kiire pelata ja tuijottaa puhelinta ja välillä valittaa, että on kauhea nälkä, eikö ruoka ole jo valmis).

Kyselin tässä pari päivää mitä ruokaa perheeni _laittaisi minulle_ äitienpäivänä. En saanut vastausta ja olin jo valmiiksi kiukkuinen eilen illalla. Nyt sitten lapset yllättivät. Heräsivät äsken ja kertoivat että heillä on lahja minulle! Auttavat ruoanlaitossa! Ovatkohan itse keksineet vai onko isänsä vielä muistuttanut? Nyt on sitten tehtävät jaettu.

Pyynnöt eivät ole ennen auttaneet. Piti vetää se ihan sekopäinen raivari viime vuonna ja kas kummaa, muutosta tuli.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko nyt hyvä ja arvostettu olo? On muutenkin naurettavaa aikuiselta vetää itkupotkuraivarit, että saa jotain.

Vierailija
2/4 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa kommunikoida jos sinun pitää itkupotkuraivari kohtaus saadaksesi jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko nyt hyvä ja arvostettu olo? On muutenkin naurettavaa aikuiselta vetää itkupotkuraivarit, että saa jotain.

Kyllä on, kiitos kysymästä. Oikein hyvä fiilis!

Kannatan itkupotkuraivareita vain harvoin ja erityisen tärkeän asian vuoksi. Koen äitiyteni arvostamisen erityisen tärkeäksi asiaksi. Minä kehun, kannustan, palkitsen ja kysyn mielipidettä. Tähän on jo niin totuttu, että muut eivät sitä edes huomaa. Tarvitaan välillä herätystä, että hei nyt oikeasti tajutkaa, että kodinhoito ei ole minun yksityisomaisuuttani.

T. Ap

Vierailija
4/4 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam, saatiin syötyä. Lapset olivat niin polleina tekemästään ruoasta. Minä autoin koko ajan, mutta juuri se yhdessä tekeminen on kivaa. Mies ei pistänyt tikkua ristiin. Herättyään siirtyi tuijottaamaan telkkaria. Ei omaa äitiäkään muista. Lasten kanssa lähetettiin mummolle kortti ja pakotettiin mies laittamaan siihen nimi.

Ap