Isät ostelivat eilen prismasta kälysiä ruusuja
Eikö kerran vuodessa voi panostaa ja ostaa kukkakaupasta.
Kommentit (25)
Kälysiä? Käly on puolison sisar...
Pieniä kuivahtaneita olivat. Häpeä.
Mieluummin laatua kuin määrä. Vaikka sitten yksi tulipunainen ruusu tai valkovuokko kimppu.
Ihan sama mistä ne rontit ostaa, nuupahtaa ja kuolee pois kuitenkin viikossa.
Ihan kauniita ruusuja siellä on, ajatus on tärkein.
Itse ostin Halpa-Hallista, oikein hyvännäköisiä kukkia.
Marketin ruusut ovat parempia ja tuoreempia ja maksavat vain murto-osan. Valtava volyymi, ei nahistuneita kämäiseltä kukkakauppiaalta.
Ilkeästi sanottu. Minusta on ihanaa, että ostavat kukkia - oli ne sitten millaisia hyvänsä. Ajatus on tärkeintä.
Ei ne kukkakaupassa sen parempia ole, kalliimpia vaan.
Tuli pahamieli, kunhan jotain vien ihan sama. Oma äiti kuollut eikö omia lapsia ole saatu.
Ruusuista äitienpäivää
Minusta tuo on ihanaa, että yleensäkin ostavat. Toivottavasti meni äideille, jotka niitä arvostavat.
Omistaako ap kukkakaupan kun on noin kitkerää tekstiä..??
Voisin ottaa vaikka kasan homehtuneita ruusuja joiden päälle on oksennettu, sen sijaan että mies oikein hieroo mun naamaan sitä että äitienpäivänä kuuluu muistaa vain omaa äitiä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin ottaa vaikka kasan homehtuneita ruusuja joiden päälle on oksennettu, sen sijaan että mies oikein hieroo mun naamaan sitä että äitienpäivänä kuuluu muistaa vain omaa äitiä.
Omituisia suhteita, joihin on pitänyt lapsiakin tehdä....
Kai sama meno on isänpäivänä?
Taas on ilkeitä äitienpäväjuttuja. Se o oikein , että ostaa ruusuja, mutta täällä joku hapannaama taas kateellisena vinoilee. Sulla ei taida olla asiat oikein hyvin. Olet kateellinen toisten lahjoista ja äitiyidestä. Ruukkuruusu on just hyvä, sen voi istuttaa vielä pihalle kesäksi.
Muutama vuosi sitten poikani pääsi ylioppilaaksi. Vähävarainen naapuri halusi muistaa jotenkin ja toi Pirkka-ruusun häpeillen, kun ei oikein ollut muuta - meille oli pääasia, että tuli. Viikon kuluttua kaikki muut ruusut oli heitetty roskiin, mutta Pirkka-ruusu oli yhä kauniina maljakossa. Kai niissä joku säilöntäaine on, en tiedä, mistä tämä johtui.
Tyttäreni toi minulle eilen Lidlistä ostamansa ruusun. Rupesin itkemään. En ole ikinä ennen saanut äitienpäivänä kukkia.
Minä ihan pyysin lapsilta pirkka reilun kaupan ruusuja.
Tykkään niistä.
Heidän äitinsä kuitenkin varmasti ilahtuu muistamisesta ☺️