Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitäisi tehdä? Mieheni haluaa miestä?

Nainen30v
11.05.2019 |

Olemme naimisissa mieheni kanssa ja odotan esikoistamme. Mieheni kertoi minulle tänään ettei pysty enää olemaan asiansa kanssa rauhassa.

Hän kertoi että on nyt usean vuoden pidellyt itseään. Hän halusi kertoa minulle asiansa, koska haluaa olla rehellinen. Hän on kuulema tullut siihen pisteeseen, että hänen on nyt saatava olla ottavana osapuolena miesten välisessä seksissä. Hän kuulema halunnut tätä jo pitkään, mutta on nyt valmis kantamaan vastuun asiasta mikäli en tätä hyväksy. Hän aikoo silti mennä jonkun miehen kanssa sänkyyn, koska on kuulema vain pakko saada miehen penis sisälleen.

Olemme olleet mieheni kanssa strap-on seksiä ja tästä hän on nauttinut paljon. Vaikuttaakin siltä että hän on löytänyt jotain itsestään tämän johdosta. Hän myöskin kertoo että ei koe mitään tunteita muita kohtaan, eikä haluakaan. Hän kuulema haluaa vain miehen penistä.

Olen onnellinen, että hän kertoi asiasta minulle ennen kuin on tehnyt mitään konkreettista. Hän on kuulema etsinyt jossain palstoilla (en tiedä missä) panijaa itselleen ja ilmeisesti sellaisen myös löytänyt.

En tiedä mitä minun pitäisi tehdä?
Olen raskauden puolessa välissä ja näin hyvin hankalassa tilassa.
Rakastan miestäni, mutta en tiedä voinko elää miehen kanssa joka on jonkun muun miehen ”nainen”.
Onko mieheni siis bi-seksuaali vai mikä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tavallaan. Mä antaisin tuossa tilanteessa miehelle vapauden tuohon, toivoen ettei päädytä kuitenkaan eroon jonkun ulkopuoliseen ihastumisen takia. Mua ei haittaisi seksi muiden kanssa mutta monia se haittaa, tiedän sen.

Vierailija
2/11 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo naiselta pois.

Anna miehes ottaa pippeliä eturauhaseen jos tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se homo.

Vierailija
4/11 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahhahahha äijäs on homppeli

Vierailija
5/11 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapsesi tarvitsee ja mitä hänelle isältä haluat? Mitä itse haluat suhteeltasi lapsesi isään? Ei noihinkukaan muu kuin sinä tiedä vastausta. Itse olen kyllä pikemmin top, mutta isyys on silti sujunut ihan hyvin.

6/11 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö mies sekstailee sinun kanssasi?

Vierailija
7/11 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajoitushan on mitä surkein, miinuspisteet miehelle siitä. 

Tvallaanhan se ei ole sulta pois jos mies harrastaa seksiä nimenpmana noin päin, ja todella vaan kokeiluna ja pelkkää seksiä. Jatko siinä sitten hankalampi jos tulee tunteita, seksikokeilu laajenee tms. Tietty se dildo on herättänyt kiinnostusta, mutta ilman sitä varmaan sama lopputulos joka nyt vain siirtynyt korvikkeen takia. Ajattele omalla kohdalla; pelkkää dilsoa, ei aitoa - kyllä siinä mielenkiinto heräisi itsellekin? 

Toisoisin olevani niin jalo että soisin miehelleni kokeilun sovituin ehdoin. Ja ehdottomasti suojattua ja riskitöntä. Ja velvollisuus puhua jatkosta; toinenkin kerta? sma mies uudelleen? irtosuhteota? vakkaripano? mikä kuvio muodostuu ja kuinka se sopii parisuhteeseen vai sopiiko? Ja saatko halutessasi myös vapauksia? Kolmen kimppaa jatkossa?

Vierailija
8/11 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
9/11 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla tuntemillani bi-miehillä miessuhteet ovat vain seksiin. Läheisyyssuhde ja henkinen yhteenkuuluvuus/rakkaus on heillä naissuhteessa.

Seksuaalista suuntautumistamme on mahdoton itse valita. Ollessani suhteessa bi-miehen kanssa, sallin hänelle seksisuhteen mieheen, turvaseksi huomioiden. Itselleni oli lupa kokea myös vapauksia, jos siltä tuntui. Suhde oli ihana, siinä oli luottamista ja vapautta. Toivottavasti löydätte ratkaisun.

Vierailija
10/11 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on bi, tai pahemmassa tapauksessa ho__. Eikä sellaisesta voi edes parantua. Kannattaa miettiä jaksatko sitä vuosikymmeniä.

Vierailija
11/11 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea päätös edessä,

Jos hän haluaa oikeaa munaa hanuriin sitten syytä erota ettei miehelle tule traumoja jotka vaikuttavat suhteeseenne.

Jos hänelle riittää että runkkaat häjen hanuriaan jollain välineellä tai käsin ja se on sinulle ok voitte jatkaa suhdetta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä