Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”perussuomalaisten kannattajakunnassa puolet on valmiina kannattamaan sukupuolineutraalia avioliittolakia”

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisten kansanedustaja Sebastian Tynkkynen kertoo, että hänen äänestäjiltään on tullut tsemppauksia siitä, että hän seurustelee afrikkalaisen Alanin kanssa.

Vierailija
2/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä

Vierailija
4/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset ja heidän kannattajansa ovat edellä muita, luonnollisesti.

Vierailija
5/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä Huhtasaarelle vähän pohdiskeltavaa.

Vierailija
6/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niissä persuissa ja persujen äänestäjissäkin on paljon moderneja, liberaaleja ihmisiä. 

Onneksi. 

Itse kannatan seksuaali ja sukupuolivähemmistöjen tasa-arvoa ja oikeuksia. 

Äänestin persuja. 

Vierailija
7/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niissä persuissa ja persujen äänestäjissäkin on paljon moderneja, liberaaleja ihmisiä. 

Onneksi. 

Itse kannatan seksuaali ja sukupuolivähemmistöjen tasa-arvoa ja oikeuksia. 

Äänestin persuja. 

Oikeasti tiedän useita ihmisiä, jotka on siirtyneet Kokoomuksesta Persuihin.

Vierailija
8/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni kannattaa Persuja ihan vaan siksi, että kannattavat sananvapautta ja että hyssyttelymeininki ärsyttää. Siinä muille puolueille vähän mietittävää.

Vierailija
9/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin persuja ja mua ei kiinnosta tippaakaan se kuka menee kenenkin kanssa naimisiin. Mua ei oikeasti kiinnosta tuo asia tippaakaan. Tehkää mitä haluatte ja mikä hyvältä tuntuu.

Vierailija
10/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ja mitä pohdiskeltavaa? Yritätkö sanoa, että Huhtasaaren pitäisi muuttaa mielipidettään miellyttääkseen äänestäjiä? No mutta sehän olisi POPULISMIA! :D

Mutta joo, Huhtasaari on oikeassa eikä varmasti tule muuttamaan mielipidettään. Avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto, jonka perimmäinen tarkoitus on luoda vakaa pohja jälkikasvusta huolehtimiselle. Kaksi homoa tai lesboa voivat jo nyt solmia rekisteröidyn parisuhteen, eli kyse ei ole enää tasa-arvosta, vaan siitä, että koko avioliiton käsitettä halutaan muuttaa. Tämä sukupuolineutraalin avioliiton ajaminen on yksi olennainen osa kulttuurimarxistista agendaa.

Vierailija
11/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaiset ja heidän kannattajansa ovat edellä muita, luonnollisesti.

Eivät ole ainakaan suhtautumisessa sukupuolineutraaliin avioliittolakiin. Jos edellä olemiseksi katsotaan sukupuolineutraalin avioliittolain kannatus, löytyy runsaasti puolueita, joiden jäsenistöstä ja kannattajista huomattavasti enemmän kuin puolet kannattavat sitä. Jos taas edellä olemiseksi katsotaan sukupuolineutraalin avioliittolain vastustus, niin ainakin kristilliset ja todennäköisesti myös keskusta ja siniset menevät persujen edelle sen vastustajien osuudessa.

Joka tapauksessa persuissa on tapahtunut tosi suuri muutos vuoteen 2017 verrattuna, jolloin eduskunnassa äänestettiin avioliittolain säilyttämisestä miehen ja naisen välisenä (ns. Aito avioliitto -äänestys). Tuolloin ainoastaan kolme persujen kansanedustajaa uhmasi Soinin ryhmäkurivaatimusta ja sai moitteet siitä että kannattivat yhdenvertaisuutta lain edessä ja äänestivät sen mukaisesti.

Vierailija
12/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ja mitä pohdiskeltavaa? Yritätkö sanoa, että Huhtasaaren pitäisi muuttaa mielipidettään miellyttääkseen äänestäjiä? No mutta sehän olisi POPULISMIA! :D

Mutta joo, Huhtasaari on oikeassa eikä varmasti tule muuttamaan mielipidettään. Avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto, jonka perimmäinen tarkoitus on luoda vakaa pohja jälkikasvusta huolehtimiselle. Kaksi homoa tai lesboa voivat jo nyt solmia rekisteröidyn parisuhteen, eli kyse ei ole enää tasa-arvosta, vaan siitä, että koko avioliiton käsitettä halutaan muuttaa. Tämä sukupuolineutraalin avioliiton ajaminen on yksi olennainen osa kulttuurimarxistista agendaa.

Suo anteeksi että kysyn, mutta tiesit kai, että sukupuolineutraali avioliittolaki on Suomessa ollut voimassa jo reilu pari vuotta, ja että sen voimaantullessa rekisteröity parisuhde jäi historiaan?

Vierailija
13/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin persuja ja mua ei kiinnosta tippaakaan se kuka menee kenenkin kanssa naimisiin. Mua ei oikeasti kiinnosta tuo asia tippaakaan. Tehkää mitä haluatte ja mikä hyvältä tuntuu.

Kylläpä sitä ollaan liberaaleja. Totuus on kuitenkin toinen, jos hyväksytään puoluetasolla vähemmistöjen alistettu asema. Outoa äänestää puoluetta jossa on täysin toisenlaista ajatusmaailmaa.

Sama koskee ma ahanmuuttoa. Tuttavama mut ovat mukavia, muut eivät. 

Vierailija
14/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikeissa äänestää puoluetta, joka on jo vuosikymmenet järjestelmällisesti toiminut tasa-arvon edistämiseksi ja ajanut vähemmistöjen oikeuksia. Mutta kun kuulin että Sebastian seurustelee Alanin kanssa ja on saanut tsemppauksia aionkin nyt äänestää persuleita. :D

Vierailija
15/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos persujen äänestäjissä on noin paljon pervoja, rupean uskomaan, että puolueessa voi olla jotain vikaa.

Vierailija
16/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ja mitä pohdiskeltavaa? Yritätkö sanoa, että Huhtasaaren pitäisi muuttaa mielipidettään miellyttääkseen äänestäjiä?

Huhtasaaren tulisi muuttaa mielipidettään koska kreationismi on ihan v*tun typerää.

t. kovan linjan persu

Vierailija
17/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummastelin Tynkkysen lausuntoa, laki on hyväksytty jo eikä sillä varsinaisesti ole enää väliä kuka on valmis kannattamaan tasa-arvoista avioliittolakia. Tuo on vähän kuin sanoisi että jopa puolet persuista on valmiita kannattamaan äänioikeutta myös naisille. Tosi edistyksellistä hei. 

Vierailija
18/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseiköhän Persut kannusta minua, kun olen afrikkalaisen miehen kanssa?

Vierailija
19/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikseiköhän Persut kannusta minua, kun olen afrikkalaisen miehen kanssa?

Koska tämä afrikkalainen mies on sinun kanssasi ainoastaan että saisi ol*skeluluv*n.

Vierailija
20/26 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ja mitä pohdiskeltavaa? Yritätkö sanoa, että Huhtasaaren pitäisi muuttaa mielipidettään miellyttääkseen äänestäjiä?

Huhtasaaren tulisi muuttaa mielipidettään koska kreationismi on ihan v*tun typerää.

t. kovan linjan persu

Evoluutioteoria on yksi historian surkeimmista tieteellisistä teorioista ja darwinismi on uskonto. Kärsit Dunnin-Kruger-syndroomasta.