Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää hyvien perheiden lasten jeesustelu

Vierailija
11.05.2019 |

kuinka itse voi vaikuttaa elämäänsä ja määrätä elämänsä suunnan. Kiusasivat sinua merkkivaatteissaan uusiempien puhelimensa kanssa siitä kuinka sinulla on alkoholisti ja väkivaltainen perhe, saivat kuullaa vanhempasi kuulleen ja rupesivat kiusaamaan siitäkin. Saivat säästötilille säästetyt lapsilisät 18-vuotispäivänään, asunnon, kortin ja auton ilmaiseksi. Kun sinä opiskelit ja teit töitä. He matkustivat ja bilettivät. Kun sinä siirryit työelämään ja teet töitä joka päivä nämä saavat perinnön ja ostavat omakotitalon. Kyllä, minusta tuli katkera vanha kääkkä. Valitsin tämän itse. Muuten minusta olisi tullut Ruotsin kuningatat, USA:n presidentti ja maailmanvaltias. Terveisiä Etelän lämpöön!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali.

Vierailija
2/11 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjalta on tietysti vaikeaa nousta. Silti toiset ovat vahvempia kuin toiset. Minua kiusattiin koulussa, kun olin maalta muuttanut yksinhuotajan lapsi. Onneksi aika isokokoinen, joten muutaman tappelun jälkeen kukaan ei enää soittanut suutaan. Lopulta oli oikeita kavereitakin.

Kotoa muuttaessa tavarat mahtuivat henkilöautoon. Silti opiskelemalla sai työpaikan. Pystyin maksamaan opintolainat, säästämään aspin ja ostamaan asunnon. Vaimokin löytyi.

Olin ala-asteen luokkakokouksessa taannoin. Monella kultalusikka suussa syntyneellä ei mennyt yhtään sen paremmin kuin minullakaan. Joku päinvastoin oli sortunut elontiellä.

Mutta kuten sanottua, kaikilla ei riitä voimia saada elämäänsä oikeille raiteille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/11 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on parhaita sossualalla, johtavassa asemassa. Mitä herkkua <3

Vierailija
5/11 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin just lukeneet kalliisti itsensä joksikin terapeuteiksi ja sitten pönötetään nojatuoleissaan jollain 100€ tuntipalkalla eikä ymmärretä tavallisen köyhän asioista mitään. Kehotetaan alkamaan yrittäjäksi tai matkustelemaan.

Vierailija
6/11 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset keskity omaan elämääsi vaan muiden kadehtimiseen?

Eiköhän jokainen koe elämässään myös vaikeuksia.

Vierailija
7/11 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat ja menestyvät vanhemmat eivät välttämättä ole hyvä vanhempia. Lapsille voi jäädä liian vähän aikaa, heitä ei kuunnella ja kasvatus voidaan hoitaa rahalla. Eipä sitten ihme, että niin sanottujen hyvien vanhempien lapset voivat joskus käyttää tolkuttomasti huumeita ja alkoholia ja he jäävät menestyvien vanhempiensa holhottavaksi koko iäkseen. Merkkivaatteilla leuhkiminen voi kertoa siitä, että perheellä ei ole muita arvoja kuin raha. Se ei riitä.

Vierailija
8/11 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvien perheiden?? =DDDDDDDDDDDDDDDDD

ai varakkaissa perheissä ei vai ole esim. väkivaltaa??? monet jopa kommunikoi niin et kaikki väkivalta yms yms oikee huokuu siit olemuksesta ja taustoista, etenki varakkaissa on tätä...?? et jooh...

mul on osa noista ja koen olevani hyvän perheen lapsi, ja oon myös tehny töitä ja opiskellu. :)

Vierailija
9/11 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvien perheiden?? =DDDDDDDDDDDDDDDDD

ai varakkaissa perheissä ei vai ole esim. väkivaltaa??? monet jopa kommunikoi niin et kaikki väkivalta yms yms oikee huokuu siit olemuksesta ja taustoista, etenki varakkaissa on tätä...?? et jooh...

mul on osa noista ja koen olevani hyvän perheen lapsi, ja oon myös tehny töitä ja opiskellu. :)

Opiskeluista ei ole ollut ainakaan mitään hyötyä.

Vierailija
10/11 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisesti kultalusikka suussa syntyneet ovat myös älykkäitä, sosiaalisesti taitavia, hyviä vanhempia ja aidosti onnellisia ihmisiä.

Vierailija
11/11 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisesti kultalusikka suussa syntyneet ovat myös älykkäitä, sosiaalisesti taitavia, hyviä vanhempia ja aidosti onnellisia ihmisiä.

Iso osa on ihan suoraan narsisteja.

Varsinkin miespuoliset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä